Dvi „Hondos“ sėkmingai važiuoja link Murmansko. A.Bubinui liko apie 2,5 tūkst. km – maždaug dvi dienos. V.Miliui – apie 6 tūkst. km ir, preliminariai, trys dienos keliavimo.
„Dabar laukia paprastoji nuobodybė. Rusija yra žiauriai vienoda – padarai vieną nuotrauką, po penkių valandų – dar vieną. Vėliau žiūri ir stebiesi, kodėl vienodų nuotraukų pridarei?“, – ironizavo V.Milius.
Jis pasakojo, kad didžiausias trukdis greitesniam važiavimui – ištisinės linijos. Jų Rusijoje – labai daug ir vietos milicininkai už jų kirtimą baudžia stipriai. Nėra retas atvejis užmiestyje pamatyti keliolikos automobilių eilę, kurios priekyje – 40 km/val. važiuojantis „Kamaz“.
„Dar vakar buvo 39 laipsniai, o šiandien – plius penki ir lietus. Bet su savo motociklininko apranga jaučiuosi gana komfortiškai ir prie didelio karščio buvo blogiau nei prie vėsumos ir lietaus“, – sakė A.Bubinas.
Antradienis neapsiėjo be incidentų – „Honda Crosstourer“ motociklo gabaritų neįvertino ir į priekinį stiklą plojosi žvirblis. Žvirblio likimas neaiškus, tačiau stiklas „atlaikė“.
Motociklininkas taip pat pasirinko kitą kelią negu kelionėje į priekį. Dabar jis nevažiuoja pagrindiniu keliu į Kazachstaną, o keliauja vadinamuoju „viršutiniu“ keliu, pro Permę ir Kirovą.
„Transporto čia gal tik 20 proc. mažiau, gal vėliau sumažės. Tačiau ir keliai bus prastesni, ypač Vologdos rajone. Apskritai čia sunku nupasakoti kelią – 200 km gali būti visai neprasto kelio ir 200 km gali būti labai blogi. Manau, eismo įvykių čia sumažėtų penktadaliu, jeigu tik būtų geras kelias - duobių čia labai daug ir žmonės dažnai sukelia avarijas vien bandydami tų duobių išvengti“, – pasakojo A.Bubinas.
Žemiau esančiame žemėlapyje galite matyti, kur yra keliautojai. Paspaudę ant mėlynos ikonos, pamatysite, ar tai motociklas, ar automobilis.
GPS stebėjimą vykdo „Altas IT“ sistema.