Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

3 serijos BMW – antras pagal populiarumą naujas modelis Lietuvoje lapkritį

Preliminariais „AutoTyrimų“ duomenimis, gautais pagal ES reglamentuotą metodiką išanalizavus VĮ „Regitra“ pateiktus pradinius duomenis, 2013 m. lapkritį Lietuvos naujų lengvųjų automobilių (M1 ir N1) registravimas padidėjo 22 proc. iki 1343 vnt. Tuo tarpu 2012 m. lapkritį šalyje buvo įregistruoti 1103 automobiliai.
Naujasis BMW 3 sedanas
Naujasis BMW 3 sedanas / Gamintojo nuotr.

Pagrindinės šį augimą lėmusios priežastys yra dvi: pirmininkavimo ES Tarybai poreikiai ir išaugusi reeksporto paklausa.

Lapkritį asmeninių automobilių (M1) registravimas padidėjo 19 proc. iki 1139 vnt., tuo tarpu lengvųjų komercinių automobilių (N1) rinka išaugo net 41 proc. iki 204 vnt. Kalbant apie atskiras darbo dienas, pati sėkmingiausia buvo lapkričio 29 d., kuomet įregistruota 115 automobilių. Tuo tarpu pati prasčiausia buvo lapkričio 4 d., kuomet įregistruoti 27 automobiliai.

Praeitą mėnesį Lietuvos naujų automobilių rinkoje toliau pirmavo „Volkswagen“ markė (194 vnt.), į antrąją vietą pakilo „Toyota“ (166 vnt.), o trečioji atiteko „Fiat“ (141 vnt.). Tarp prestižinių markių įspūdingą rezultatą pademonstravo BMW (135 vnt.).

Pagrindinės šį augimą lėmusios priežastys yra dvi: pirmininkavimo ES Tarybai poreikiai ir išaugusi reeksporto paklausa.

Lapkritį populiariausi asmeninės paskirties (M1) modeliai buvo „Fiat 500“ (99 vnt.), 3 serijos BMW (81 vnt.) bei „Toyota Avensis“ (45 vnt.). Tarp lengvųjų komercinių (N1) automobilių daugiausiai pirkėjų dėmesio sulaukė „Volkswagen Caddy“ (59 vnt.).

2013 m. sausį-lapkritį Lietuvoje iš viso įregistruota 12 810 naujų lengvųjų automobilių, t.y. 1 proc. daugiau nei atitinkamu laikotarpiu praeitais metais (12 677 vnt.).

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos