Dvidurė 929 versija gimtojoje Japonijoje buvo vadinama „Cosmo“ vardu, tačiau tai – ne vienintelis skirtumas tarp 929 ir „Cosmo“. Mat, vietinei rinkai skirtas modelis turėjo unikalią savybę visoje automobilių pramonės istorijoje. Tai buvo vienintelis serijinis automobilis, kurį buvo galima įsigyti su benzininiu, dyzeliniu arba rotoriniu varikliu.
Tačiau Europą pasiekė tik benzininės bei dyzelinės 929 versijos. Ir nors paprasti vidaus degimo varikliai jokių siurprizų ar revoliucinių technologijų nepateikė, visgi šio automobilio įranga galėjo sužavėti.
Geriausiai įrengti „Mazda 929 Coupe“ vairuotojus džiugino net 8 padėtimis reguliuojamomis sėdynėmis, elektra valdomais langais bei veidrodėliais, oro kondicionieriumi.
Šie japoniški modeliai taip pat turėjo ir elektroninį spidometrą bei tachometrą. Ir nors pramonėje panašių sprendimų jau buvo ne vienas, šiame automobilyje greitį ir variklio sūkius nurodė skalėje užsidegančios LED lemputės. Gal ir šiandien tai skamba juokingai, tačiau LED technologija devintojo dešimtmečio pradžioje buvo brangi, o jos naudojimas nepaplitęs.
„Mazda“ inžinieriai pasistengė ir su automobilio aerodinamika – „929 Coupe“ oro pasipriešinimo koeficientas Cd siekė 0.32. Ir palyginus su moderniaisiais „Toyota Prius“ ar kitais aptakiais automobiliais toks rezultatas gal ir nenustebins, tačiau prieš beveik 4 dešimtmečius tai buvo savotiška inovacija. Analogišku rodikliu pasižymi „BMW M3“, gamintas 2000 – 2006 metais.
Portale Autoplius.lt parduodamas vienas toks išskirtinis „Mazda 929 Coupe“. Jo skelbimą galite peržiūrėti paspaudę ant šios nuorodos. Ir nors automobilio kaina siekia beveik 4 tūkst. eurų, tai yra itin retas modelis Lietuvos rinkoje. Negana to, parduodamas automobilis aprūpintas ir labai gausia įranga.
Neskaitant jau minėtų privalumų, kaip oro kondicionierius ar elektroninis prietaisų skydelis, Lietuvoje registruotas „929 Coupe“ turi ir automatinio greičio palaikymo funkciją bei reguliuojamo kietumo amortizatorius – pastarąjį atributą gali pasiūlyti ne kiekvienas naujas vidutinio dydžio automobilis.
Galinius „Mazda 929“ ratus suka 2,0 litrų atmosferinis benzininis motoras su 120 AG bei 169 Nm. Maksimalus jo greitis siekia 202 km/h, o iki 100km/h šis kupė pagreitėja per 10,5 s.
Tokios dinaminės savybės tikrai nenustebintų šių dienų vairuotojų, tačiau su šiuo automobiliu „Mazda“ nesiekė atimti sąmonės starto metu. Visą dėmesį japonai sutelkė į patogumą, technologijas, komfortą ir prabangą. Bei į išvaizdą, kuri šiandien yra išskirtinė.