Pavyzdžiui, daugiau nei prieš trisdešimt metų „Alfa Romeo“ prislėgė finansiniai rūpesčiai. Bendrovei reikėjo pinigų, kad galėtų pagaminti nediduką hečbeką, skirtą konkurencinei kovai su Vokietijos „Volkswagen“, pagaminusiai beprotiškai populiarų „Golf“ modelį, rašo žurnalas „Road & Track“.
Italai ryžosi bendradarbiauti su „Nissan“, mat įtikėjo, kad tokia partnerystė leis į rinką naujam modeliui išriedėti greičiau ir pigiau. „Alfa Romeo Arna“ pavadinto hečbeko kėbulas buvo gaminamas Japonijoje, tačiau automobilį surinkdavo „Alfa Romeo“ darbuotojai Neapolyje.
Tarp keisčiausių dviejų gamintojų bendradarbiavimo rezultatų – „Aston Martin“ logotipą turintis gaminys. Tai „Aston Martin Cygnet“ – dviejų durų nedidelis automobilis, kurio priekis papuoštas iš toli atpažįstamomis „Aston Martin“ radiatoriaus grotelėmis.
Automobilis gimė bendradarbiaujant su „Toyota“. Pastarosios gamoje yra „Toyota IQ“ modelis. Nepaisant gerų intencijų, „Cygnet“ nebuvo itin populiarus, o daugelio „Aston Martin“ gerbėjų nuomone – prabangių automobilių gamintojo logotipas ant miesto mažylio atrodė tiesiog keistai.
„Infiniti“ – gerai žinomas ženklas, priklausantis „Nissan“ koncernui. Šiuo ženklu pažymėti visi koncerno „premium“ segmento automobiliai. Visgi nepaisant visureigių karštinės visame pasaulyje, Q raidėmis pažymėti „Infiniti“ modeliai tarp perkamiausių nepatenka.
„Infini“ nusprendė, kad, norėdami užtikrinti QX30 sėkmę, reikia naujos platformos ir patrauklesnės formos, kad automobilis įtiktų jaunesnio amžiaus pirkėjams. Tačiau užuot pasiskolinę reikiamą platformą iš „Nissan“ (turinčio itin populiarų „Qashqai“ modelį), „Infiniti“ nusprendė dirbti su „Mercedes-Benz“.
„Kia“ modelių gamoje yra buvęs automobilis, kurio pavadinimas verčia pasikrapštyti galvą – „Elan“. Ir tai jokiu būdu ne klaida – automobilis netgi atrodo, kaip paskutinis britų pasididžiavimo „Lotus“ gamintas „Elan“. Tiesa, slypinti už šių dviejų modelių panašių bruožų, kur kas paprastesnė, nei įsivaizduojate: kai „Lotus“ nusprendė, kad „Elan“ nebegamins, „Kia“ įsigijo gamybos teises ir pratęsė modelio gamybą, tik jau su „Kia“ logotipu ant kėbulo. „Kia Elan“ buvo gaminamas ir parduodamas Pietų Korėjoje iki 1999 m.
„Volkswagen“ savo veiklos istorijoje turi atvejį, kada ėmėsi bendradarbiavimo su JAV gamintojais. Priėmus sprendimą, kad Vokietijos automobilių gamybos koncerne trūksta kažko tokio, kas primintų didelius amerikietiškus vienatūrius, nuspręsta pasiteirauti „Chrysler“, ar modeliui su „Volkswagen“ logotipu galima būtų panaudoti šio gamintojo turimą „Town & Country“ modelį. Šitaip gimė „Volkswagen Routan“.