„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

5 faktai apie naująjį „Porsche Cayenne Turbo“, verčiantys nustebti

Iš pažiūros naujasis, jau trečios kartos „Porsche Cayenne“, labai panašus į savo pirmtakus. Tačiau neapsigaukite. Tai – visiškai naujas automobilis, sumontuotas ant naujos važiuoklės su trijų kamerų pneumatinė pakaba, kuria „Porsche“ dalijasi su „Audi Q7“ ir „Bentley Bentayga“. „Porsche Cayenne Turbo“ – greičiausias šios visureigių šeimos atstovas. Pažvelkime, kokie išskirtiniai jo bruožai.

Unikalūs stabdžiai

Trečios kartos „Porsche Cayenne“
Trečios kartos „Porsche Cayenne“

„Porsche Surface Coated Brake“ (PSCB) stabdžių sistema, kurią galima užsisakyti „Cayenne“ modelyje kartu su 20 ar 21 colio skersmens ratlankiais, yra unikali tokio tipo technologija. Jos pagrindą sudaro iš aukštoms temperatūroms atsparaus ketaus lydinio pagaminti stabdžių diskai, padengti volframo karbidu. Tokia technologija padidina stabdymo efektyvumą, diskų ilgaamžiškumą bei sumažina stabdžių dulkių kiekį.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs