Tačiau S klasė – ne tik dvi tonos prabangos ir aukščiausių bei naujausių technologijų. Tai – žvilgsnis į artimiausias tendencijas gamintojo gamoje. Mat, kiekvienas naujas S klasės automobilis pristato naujoves, kurios palaipsniui pritaikomos ir mažesniuose „Mercedes-Benz“ modelius.
Visgi didysis limuzinas 2006 metais pristatė turbūt pačias maloniausias važiavimo savybes savo segmente. Rinkoje S klasė konkuruoja su 7 serijos BMW, „Audi A8“ bei „Lexus LS“ klasės modeliais. S klasė iš varžovų išsiskiria itin sklandžiai dirbančia pakaba – modeliai su pneumatiniais važiuoklės komponentais veikia tiesiog fantastiškai, nors tokių pavargusių agregatų remontas gali būti labai brangus.
Atidarius automobilio duris vairuotoją bei keleivius pasitinka elegancija, prabanga ir savotiškas minimalizmas. Prietaisų skydas nė iš tolo nepanašus į mygtukų jūrą – jie subtiliai ir aiškiai išdėstyti vienoje eilėje. Priešais vairuotoją patogiai pateikti greičio bei variklio sūkių ciferblatai, o greta yra ir savo laikais ryškiu vadintas ekranas, atvaizduojantis esminius automobilio parametrus. Visa programinė įranga aprengta prabangiomis, minkštomis bei kokybiškomis medžiagomis, kurios dėvisi pagirtinai – net po kelių šimtų tūkstančių kilometrų gali būti dar visai gero stovio.
2006-2013 metų „Mercedes-Benz S“ klasės privalumai:
- Kokybiškos vidaus medžiagos;
- Labai komfortiškas, patogus ilgose kelionėse;
- Galingų variklių gama;
- Talpi bagažinė.
Prailgintos 5 kartos „Mercedes-Benz“ S klasės versijos pasižymėjo ne tik ilgesniu kėbulu, bet ir ilgesniu atstumu tarp ašių. O tai reiškia, kad gale sėdintiems labai svarbiems asmenims (prieš daugiau nei dešimtmetį tai buvo didelių įmonių vadovai, aukšto rango pareigūnai arba diplomatai) buvo suteikta dar daugiau erdvės bei patogumų.
S klasė atpalaiduoja. Užsidarius duris į vidų nepatenka joks iš išorinio pasaulio sklindantis triukšmas. Šis modelis puikiai tinka ir ilgoms kelionėms. Galingi varikliai visus lenkimus paverčia pastangų nereikalaujančiais procesais, o dvi tonos prabangos rūpinasi visų viduje sėdinčių gerbūviu.
2006-2013 metų S klasė yra puikus automobilis, kaip ir pagrindiniai jo konkurentai, tačiau yra vienas labai didelis ir svarbus „bet“. Naudoto tokio automobilio eksploatacija reikalauja tvirtos finansinės paramos – dėl to dažnas toks automobilis parduodamas už, atrodo, labai juokingą kainą.
Automobilio trūkumai:
- Dažni variklių gedimai;
- Itin brangus pneumatinės pakabos remontas;
- Brangi automobilio eksploatacija.
Portale Autoplius.lt parduodama apie pusantro šimto 5 kartos S klasės modelių. Tačiau tokių automobilių pirkėjai turi prisiminti auksinę tokio tipo transporto priemonės pirkimo taisyklę. Kiekvienas stambesnis remontas gali priminti tokio modelio pirkėjams apie didelio kalibro skyles biudžeto planavime.
Svarbu:
- Būtina įvertinti didelį automobilio nuvertėjimą;
- Svarbu kruopščiai patikrinti perkamo automobilio būklę;
- S klasė – komfortiškiausias modelis iš visos vokiškos trijulės;
- Rekomenduojama vengti pačių pigiausių modelių.