1. Pažiūrėti po variklio gaubtu
„Bugatti Chiron“ variklio gaubtas yra nuimamas specialiais įrankiais, kurie paprastiems žmonėms nėra prieinami. Dar daugiau – „Bugatti“ net nenorėtų, kad jūs ten lįstumėte ir knaisiotumėtės po sudėtingą variklio skyrių. Taip, beje, sutaupoma ir svorio – variklio gaubtas yra tiesiog priveržtas, neturi įprastų vyrių ir pneumatinių cilindrų. Į variklį negali pažiūrėti ir kai kurių „McLaren“, „Porsche“ ir kitų markių automobilių savininkai.
2. Modifikuoti savo automobilį
Vėlgi, „Bugatti“ tai draudžia. Viena vertus, nekokybiškai modifikuotas automobilis bus prastesnis nei gamyklinis. Dėl savininko rankomis automobiliui suteiktų defektų gali būti apkaltintas gamintojas, o niekas to nenori. Kita vertus, prastai atrodantis „Chiron“ kenktų ir „Bugatti“ įvaizdžiui. Kartu pirkėjai taip skatinami užsisakyti gamyklinės papildomos įrangos ir unikalių dizaino elementų.
3. Išlaikyti privatumą
„Bugatti Chiron“ automobiliai nuolat siunčia duomenis gamintojui. Taip „Bugatti“ gali įsitikinti, kad visi parduoti automobiliai veikia ir yra naudojami. Ne visiems tai patinka – „Bugatti“ gali sužinoti ir automobilio buvimo vietą, o tai yra šioks toks privatumo pažeidimas. Tiesa, vis daugiau kasdienių automobilių turi tą pačią problemą.
4. Remontuoti automobilį ar jo ratus
Ar kažkur šalia jūsų yra „Bugatti“ patvirtintos automobilių remonto dirbtuvės? Ne? Tuomet geriau į „Bugatti Chiron“ net nesidairykite. „Bugatti“ neleidžia automobilių remontuoti nepatvirtintose dirbtuvėse. Net padangas turite montuoti tik ten, kur leidžia gamintojas. Ir, žinoma, tik tas, kurias „Bugatti“ nurodo oficialiose specifikacijose. Beje, „Chiron“ šiuo požiūriu yra geresnis nei „Veyron“ – to automobilio ratlankiai buvo tokie, kad net norėdami jų padangų nebūtumėte pakeitę įprastose dirbtuvėse. Dabar tai tiesiog būtų taisyklių pažeidimas.
5. Pilti bet kokio benzino
„Bugatti Chiron“ naudoja 98-os rūšies benziną. Ir kuo kokybiškesnį, tuo geriau, nes, kaip teigia pats gamintojas, 8 litrų W16 variklis su keturiais turbokompresoriais yra gana lepus. Pastebėjęs nekokybiškus degalus variklis gali pakeisti savo parametrus ir neleisti važiuoti didesniu greičiu. Jei gamintojas nuspręs, kad dėl variklio gedimo yra kalti degalai, tai vairuotojas turės plačiai atverti piniginę (greičiau jau metalinį lagaminą su antrankiais). „Chiron“ turi 100 litrų baką, tačiau jį papildyti reikia gana dažnai. Norėdamas automobilis visą degalų baką gali ištuštinti per 7-9 minutes.