15 diena važiuoja! Metinė prenumerata vos 7,99 Eur+DOVANA
Išbandyti

„575 SuperAmerica“ – 540 arklio galių turintis „Ferrari“ kabrioletas, kurį medžioja kolekcininkai

„575 SuperAmerica“ modelis dienos šviesą išvydo 2005-aisiais, kai buvo nuspręsta pagaminti bestogę „Maranello“ versiją. Netrukus šis automobilis taip išpopuliarėjo, kad greitai buvo parduoti visi 599 egzemplioriai.
„Ferrari 575 SuperAmerica“
„Ferrari 575 SuperAmerica“ / pistonheads.com nuotr.

Gamintojas nusprendė, kad kabrioleto versija tiesiog privalo turėti daugiau galios nei pirmtakas, tad iš patobulinto V12 variklio išspaudė papildomos galios, kuri po atnaujinimo siekė 540 arklio jėgų.

Taip „575 SuperAmerica“ tapo pačiu galingiausiu „Ferrari“ kabrioletu tų metų gamintojo automobilių gamoje. Bestogis modelis nesunkiai galėjo pasiekti maksimalų 320 km/val. greitį.

pistonheads.com nuotr./„Ferrari 575 SuperAmerica“
pistonheads.com nuotr./„Ferrari 575 SuperAmerica“

Būtent dėl įspūdingų techninių charakteristikų, kabrioleto kėbulo ir iki 599 vienetų ribotos serijos „575 SuperAmerica“ tapo vienu geidžiamiausių automobilių.

Automobilių skelbimų portaluose užsienyje galima rasti keletą šio modelio egzempliorių. Žinoma, už solidžią sumą. Neabejojama, kad šis pirkinys prilygsta gerai investicijai.

pistonheads.com nuotr./„Ferrari 575 SuperAmerica“
pistonheads.com nuotr./„Ferrari 575 SuperAmerica“

Jei susidomėjote šiuo išskirtiniu „Ferrari“ automobiliu, jo skelbimą galite rasti paspaudę čia.

  • Kaina:  349 000 Eur.
  • Pagaminimo data: 2006
  • Rida: 53 000 km
  • Degalų tipas: benzinas
  • Darbinis tūris: 5700 cm3
  • Galia: 540 AG
  • Pavarų dėžė: pusiau automatinė
  • Varančioji ašis: galinė
  • Durys: 2
  • Spalva: Rosso Corsa
  • Pardavimo vieta: Briugė, Belgija
  • Įsibėgėjimas nuo 0 iki 100 km/val.: 4,2 sek.

Skelbimo autorius nurodo, kad šis „575 SuperAmerica“ buvo nupirktas 2006-ųjų metų kovo pabaigoje visiškai naujas. Vėliau buvo aptarnaujamas tik specializuotuose servisuose, o nuo to laiko juo buvo nuvažiuota 53 tūkst. kilometrų. 2014-aisiais metais buvo pakeistas pagrindinis variklio diržas.

„Šis automobilis nuvažiavęs kiek daugiau, nei įprastai skelbia kitų „575 SuperAmerica“ pardavėjai. Tačiau aš manau, kad „Ferrari“ negali stovėti. Jis turi būti eksploatuojamas, tačiau reikia rūpintis automobiliu ir išlaikyti gerą jo būklę“, – rašo pardavėjas.

pistonheads.com nuotr./„Ferrari 575 SuperAmerica“
pistonheads.com nuotr./„Ferrari 575 SuperAmerica“

Skelbimo autorius rašo, kad automobilio būklė – beveik nepriekaištinga. „Rosso Corsa“ spalva nudažytas automobilis turi vos kelis įbrėžimus ant priekinio buferio. Likęs kėbulas – idealios būklės.

Ant automobilio sumontuoti unikalūs, tik „575 SuperAmerica“ modeliui sukurti penkių atšakų, devyniolikos colių ratlankiai. Ant jų puikuojasi naujos „Bridgestone Potenza“ padangos.

Pasak skelbimo autoriaus, nepriekaištingai veikiantys stabdžiai leis pajusti „Ferrari“ stabdymo jėgą.

Stabdant esant bet kokiam greičiui automobilis išlieka stabilus ir neslysta į šoną.

pistonheads.com nuotr./„Ferrari 575 SuperAmerica“
pistonheads.com nuotr./„Ferrari 575 SuperAmerica“

Pardavėjas pabrėžia, kad įspūdį paliks F1 pavarų dėžė, leidžianti naudoti tiek automatinę, tiek mechaninę transmisija.

Taip pat nurodoma, kad veikia visi „575 SuperAmerica“ modelyje esantys privalumai – oro kondicionavimo sistema, elektra valdomos sėdynės su atmintimi, padangų oro slėgio davikliai, perduodantys informaciją į ekraną, ir kitos sistemos.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais