„Mercedes-Benz G65 AMG“
Bene pats konservatyviausias, puikiai gamintojo vertybes pabrėžiantis G klasės visureigis yra neabejotinas „Mercedes-Benz“ pasididžiavimas. Keletą dešimčių metų gaminti visureigiai per visą savo evoliuciją pasikeitė minimaliai. Tai – lyg žmogaus veidas, su amžiumi įgaunantis tik raukšles. Gamintojas puikiai išlaikė visus G klasei būdingus bruožus.
2017 metų kovo mėnesį Lietuvoje buvo užregistruotas iš užsienio įvežtas 2 metų senumo „Mercedes-Benz G65 AMG“. Tai – brangiausia G klasės versija. Visiškai naujas „G63 AMG“ Vokiejijoje kainuoja nuo 144 tūkst. eurų (su 19 proc. PVM), tačiau viena pakopa G klasės gamoje aukščiau stovintis „G65 AMG“ – net nuo 274 tūkst. eurų.
6,0 litrų V12 „Biturbo“ variklį turintis kvadratinis visureigis išvysto net 630 AG – tai vienas galingiausių tokio tipo automobilių pasaulyje.
Peržiūrėti visus portale Autoplius.lt parduodamus G klasės „Mercedes-Benz“ galite paspaudę ant šios nuorodos.
„Bentley Continental Flying Spur“
Prabangiems automobiliams atsikandant vis didesnę rinkos dalį, šalyje beveik kiekvieną mėnesį užregistruojama bent po vieną „Bentley“ markės automobilį. 2017 metų kovas – ne išimtis. Šalyje kovą buvo užregistruotas 2006 metų imperatoriškasis „Bentley Flying Spur“.
Šios markės automobiliai yra tokie komfortiški, kad sėdint automobilyje su užvestu varikliu galima girdėti tik spengiančią tylą, o įsibėgėjus iki 200 km/h susikalbėti vos šnabždant.
Britiškas limuzinas su 560 AG – vienas galingiausių 2017 metų kovą užregistruotų sedanų Lietuvoje.
Peržiūrėti visus portale Autoplius.lt parduodamus „Bentley“ galite paspaudę ant šios nuorodos.
„Dodge Challenger SRT-392“
Galingo amerikietiško automobilio receptas: galiniai varantieji ratai, raumeningas kėbulas ir didelės kubatūros V8 variklis. Visus šiuos parametrus atitinka „Dodge Challenger SRT“. 6,4 litro atmosferinis V8 variklis šiame į galinius varančiuosius ratus siunčia 485 AG ir 644 Nm.
„Challenger“ gali būti priskiriamas moderniųjų raumeningų automobilių klasei ir šioje kategorijoje konkuruoja su „Ford Mustang“ bei „Chevrolet Camaro“. Tokio tipo automobilių skelbimus portale Autoplius.lt galite peržiūrėti paspaudę šią nuorodą.
„Porsche 911 GT3“
Sunku suskaičiuoti, kiek yra skirtingų „Porsche 911“ versijų, tačiau beveik visi entuziastai žino, kad patys karščiausi 911 yra pažymėti GT3 emblemomis. Tik GT3 RS gali pasiūlyti dar daugiau (arba kai kuriais atvejais – mažiau) už gerokai didesnę kainą.
Priešingai nuo „Turbo“ arba GT2 modelių, GT3 neturėjo priverstinio oro pripūtimo sistemos. Gamintojas suteikė galimybę pasiklausyti pasakiško 6 cilindrų opozicinio variklio garso.
2017 metų kovo mėnesį į Lietuvą buvo įvežtas „Porsche 911 GT3“. 3,8 litro H6 atmosferinis variklis generuoja net 475 AG ir 440 Nm. Įdomu tai, kad „Porsche“ iš tokios sąlyginai nedidelės kubatūros išspaudžia beveik tiek pat galios, kiek „Dodge“ iš 6,4 litro.
GT3 versijos yra orientuotos į naudojimą lenktynių trasose – itin standi automobilio pakaba ir aukštas atramas turinčios sėdynės bei piktas, į menkiausią akceleratoriaus spustelėjimą reaguojantis motoras nesuteiktų daug malonumo kratytis toli gražu neidealiais Lietuvos keliais. O galbūt suteiktų?
Visus portale Autoplius.lt parduodamus „Porsche 911“ galite peržiūrėti paspaudę ant šios nuorodos.
„Ferrari FF“
„Shooting-Brake“ tipo kėbulai nėra tarp šių dienų vairuotojų populiariųjų pasirinkimų. Tai – kupė ir universalo mišinys. „BMW Z3 Coupe“ yra būtent tokio kėbulo tipo automobilis. Tačiau 2011 metais „Ferrari“ nusprendė praplėsti savo gamą su būtent tokį kėbulo tipą turinčiu FF modeliu.
Keturvietis „Ferrari“ automobilis turi 6,3 litro V12 atmosferinį variklį su 660 AG ir 683 Nm. Iki 100km/h FF pagreitėja per 3,7 sekundės bei gali pasiekti maksimalų 335 km/h greitį.
Tačiau galingas variklis ar išskirtinis kėbulo tipas nėra vienintelės išskirtinės FF savybės. Įdomu tai, kad šie modeliai turi naują „Ferrari“ visų varančiųjų ratų važiuoklę, kuri sveria apie 50 proc. mažiau nei kitos visų varančiųjų ratų technologijos. V12 variklis yra apsuptas 2 atskirų pavarų dėžių, tačiau priekiniams ratams perduodama tik apie 20 proc. sukimo momento.
Visus portale Autoplius.lt parduodamus „Ferrari“ automobilius galite peržiūrėti paspaudę ant šios nuorodos.
„Lamborghini Aventador“
Pats egzotiškiausias 2017-ųjų kovo mėnesį Lietuvos automobilių parką papildęs „saldainiukas“ – „Lamborghini Aventador“.
6,5 litro V12 benzininis variklis be jokių turbokompresorių ar hibridinių technologijų išvysto 700 AG kurie perduodami visiems varantiesiems ratams. Gamintojas deklaruoja, kad 100 km/h „Aventador“ gali pasiekti per 2,9 sekundės, o maksimalus šio „buliaus“ greitis siekia daugiau nei 350 km/h.
„Lamborghini“ šio superautomobilio bazę panaudojo ir kitų modelių kūrimui – tiek „Veneno“, tiek „Centenario“. Tuo tarpu galingiausios „Aventador LP 750-4 SV“ versijos 1 arklio galia yra atsakinga tik už 2 kg svorio.