Renginio svečiai leido laiką stebėdami BaTCC (Baltijos šalių žiedinių lenktynių čempionatą) bei palaikydami jame pasirodžiusią „Porsche Racing Academy“ komandą „Porsche Baltic“. Taip pat – patys trasoje išbandydami itin plačias legendinių sportinių automobilių galimybes ir patirdami tas emocijas, kuriomis kasdien gyvena tikri automobilių sporto profesionalai. Šventės dalyviai taip pat turėjo galimybę iš arti pamatyti ir realių lenktynių užkulisius: bendrauti su lenktynininkais, apsilankyti priešstartinėje ir techninio aptarnavimo zonose.
Savaitgalį vykusiame „Baltic Endurance Championship“ ilgų distancijų lenktynių čempionato etape „Porsche Baltic“ komanda su „Porsche Cayman GT4 Clubsport“ lipo ant podiumo – užėmė antrą vietą GT klasėje.
Lenktynės – neatsiejama šventės dalis
„Renginiui lenktynių trasa buvo pasirinkta tikslingai, nes nuo pat 1948 m. „Porsche“ kūrė ir būtent trasoje bandė naujas sportinių automobilių technologijas, kurios dėl savo inžinerinės pažangos vėliau tapo pripažintos visame pasaulyje. Taip pat trasoje puikiai atsiskleidžia ir „Porsche“ puoselėjamos vertybės: lyderystės dvasia, aistra pomėgiui, sportiškumas bei komandiškumas. Džiugu, kad koncerno vizija ir vertybės yra labai artimos ir mūsų klientams, kurie susirinko į jubiliejinį renginį“, – sako Vilniaus „Porsche“ centro direktorė Rasa Klimavičiūtė.
70 metų jubiliejų „Porsche“ švenčia birželio mėnesį, nes būtent 1948-ųjų birželio 8 d. ikoniškasis „Porsche 356“ Nr. 1 buvo užregistruotas naudojimui keliuose. Jis turėjo galinėje dalyje sumontuotą oru aušinamą variklį – tai nebuvo įprastas sprendimas konstruojant automobilius, tačiau puikus modelio balansas užtikrino nepriekaištingas tam metui valdymo savybes. Remiantis tuo pačiu principu, vėliau buvo sukonstruotas ir legendinis „Porsche 911“.
Vos tik „Porsche“ ženklas tapo matomas ant automobilio, jis tapo pastebimas ir lenktynių trasose, o pirmąją didelę pergalę pasiekė 1951 m. Le Mano 24 val. lenktynėse – užėmė pirmą vietą. Iki šios dienos ant aukščiausio šių prestižinių ilgų distancijų lenktynių podiumo laiptelio „Porsche“ komanda lipo jau 19 kartų – daugiau nei bet kurio kito gamintojo atstovai.
DNR išlieka iki šių dienų
„Porsche“ yra vienintelis automobilių gamintojas, kuriantis itin greitus variklį galinėje dalyje turinčius modelius. 1963 m. Frankfurto automobilių parodoje buvo pristatytas 911 modelis, tuomet pakeitęs pirmąjį „Porsche“ ženklą turintį 356. Po metų pirmieji 911 išvydo miestų gatves, kurių iki šios dienos pagaminta virš milijono. Tai – ilgiausiai gaminamas sportinis automobilis visame pasaulyje.
Siekiant pažymėti 1957-1962 m. gaminto „Porsche 718“ modelio pasiekimus ir pergales lenktynėse, šiuo metu gaminami variklį viduryje turintys „Porsche“ automobiliai „Boxster“ bei „Cayman“ taip pat vadinami bendriniu vardu „718“. Kiti „Porsche“ modeliai – limuzino savybių turintis sportinis sedanas „Panamera“ bei visureigiai „Macan“ ir „Cayenne“ pasižymi tuo, jog yra ne tik praktiški kasdieniniai modeliai, bet ir gali bet kada nustebinti savo vairuotoją lenktynių trasoje.
„Porsche“ ir toliau stengiasi žengti priekyje – kurdami pirmąjį elektromobilį „Mission E“ siekia parodyti, kaip atrodys sportinis automobilis jau netolimoje ateityje. Vos prieš kelias dienas buvo atskleistas ir šio automobilio vardas. 2019 metais prekyboje pasirodysiantis naujausias kūrinys bus paženklintas „Taycan“ pavadinimu.