Prireikus remontuoti automobilį vairuotojai derina keletą variantų, kur jį galėtų pataisyti – taiso patys, duoda šeimos nariams, pažįstamiems, veža į autoservisą ir pan. Vis dėlto transporto portalo Autogidas.lt tyrimas atskleidė, kad dauguma vairuotojų yra linkę būti savarankiški ir sugedus automobiliui iš pradžių bando jį taisyti patys arba kreipiasi pagalbos į šeimos narius. Kiek mažiau respondentų derina įvairius sprendimus – iškart arba nepavykus sutaisyti patiems, kreipiasi į specialistus, veža automobilį į autoservisą.
Turėti patikimą žmogų, kuris gebėtų tvarkyti automobilį, svarbu kiekvienam vairuotojui, ypač tiems, kurie patys šios srities neišmano. Vairuotojų teigimu, prireikus specialistų pagalbos autoservisus jie dažniausiai renkasi pagal rekomendacijas (60 proc. Autogidas.lt respondentų) arba iš savo pačių patirties (37 proc.) – išbandę ir įsitikinę, kad taiso gerai, noriai grįžta į tą patį autoservisą kitą kartą. Vos keli procentai kreipiasi į tą autoservisą, su kuriuo sudaryta garantinė sutartis.
Respondentų teigimu, renkantis, kur remontuoti automobilį, svarbiausia kokybė – šį kriterijų kaip svarbiausią įvardijo 85 proc. Autogidas.lt tyrimo dalyvių. 60 proc. mano, kad labai svarbu nebūti autoservise apgautiems: baiminamasi, kad nebūtų išgalvojama problema, kurios nėra, naudotos detalės parduodamos kaip naujos ir pan. 30 proc. respondentų svarbiausia darbų kaina – kad mokėti reikėtų kuo mažesnę sumą. Beveik penktadaliui svarbiausia trukmė, per kurį laiką pašalinami nesklandumai – norima atgauti transporto priemonę kuo greičiau.
Dauguma tvarko savo transporto priemones tuomet, kai atsiranda akivaizdžių gedimo ženklų: išgirsta bildesį, pajunta neįprastą kvapą ir kt., atskleidė Autogidas.lt tyrimo rezultatai. Vos ketvirtadalis vairuojančiųjų savo transporto priemones parodo specialistams reguliariai profilaktiškai.