Dabar, kai antrosios kartos „Audi TT“ jau nebegaminamas, pigiausias būdas džiaugtis RS 2,5 litro darbo tūrio varikliu – įsigyti „Audi RS Q3“. Tai pirmasis „Audi“ krosoveris, gavęs RS modifikaciją, tačiau „Audi“ šį modelį išleido su šiek tiek mažiau galios, nei jos randama kituose šio gamintojo automobiliuose su tuo pačiu varikliu.
Ar yra išeitis? Žinoma. Norintiems daugiau galios pasiryžę padėti vokiškų automobilių tobulinimo specialistai – ABT kompanija.
Iš gamyklos išriedėjusio „Audi RS Q3“, kurį visai neseniai teko išbandyti ir GAZAS.LT žurnalistams, pajėgumas siekia 310 arklio galių. Sukimo momentas – 420 niutonmetrų. „ABT“ visai nesunkiai surado dar papildomą šimtą arklio galių ir sukimo momentą padidino iki 530 Nm.
„Audi“ ir „VW“ tobulinimo specialistai panaudojo standartinį metodą. Buvo perprogramuotas automobilio kompiuteris ir patobulinta išmetimo sistema. Gamyklinė „RS Q3“ versija turi vieną, apvalios formos išmetamųjų dujų vamzdį, tačiau nuotraukose matosi, jog „ABT“ panoro net keturių vamzdžių.
Galima teigti, kad atlikti beveik analogiški darbai, kokius kompanija įgyvendino su „Audi RS6-R“ projektu.
Automobilis buvo papuoštas 21-o colio ratlankiais ir 255/30 išmatavimų padangomis. Kėbulas įgavo agresyvesnę formą, o modelio priekį papuošė ABT stiliui būdingos juodos grotelės su kompanijos užrašu. ABT pasirūpino ir atributais interjere.
Patobulintą „Audi RS Q3“ modelį ABT inžinieriai planuoja eksponuoti savo stende, Ženevos automobilių parodoje.