Tiems, kas dar nesuprato apie ką mes čia, tai apie tas pačias padangas. Tiksliau – padangų naudojimo reglamentavimą. Labai tikiuosi, kad metų užteks tam, kad valdžios vyrai pakoreguotų įstatymus ir, šviečiant saulei, kai už lango 15, o dangos temperatūra 21 laipsnis šilumos, netektų plieninių žirgų savininkams varvinti seilę padėjus galvą ant palangės.
Labai pagirtinas valdžios noras mažinti avaringumą keliuose. Aš taip pat visomis keturiomis už tai. Tačiau tai daryti, uždraudžiant vienai eismo grupių dalyvauti eisme, nevertėtų.
Vienas lakūnas kovo mėnesį nusprendė nusižudyti, įsirėždamas į kalną. Ir visai aš jį suprantu – žiema, tamsa, depresija. Manau, reikėtų uždrausti lakūnams skraidyti žiemos mėnesiais
Pasakysit – niekas nedraudžia? Taip, juk galima naudoti M+S padangas. Bet ar nors vienas valdininkas susimąstė, ką tai reiškia? Pirkti padangas tam, kad galėtum važiuoti kovo mėnesį 2-3 kartus?
Ar daug automobilių būtų mūsų gatvėse, jei kitąmet išleistumėm įstatymą, leidžiantį automobiliams važiuoti tik dėvint specialiai kovo mėnesiui pagamintomis padangomis? Avaringumas sumažėtų kur kas labiau, nei į gatves neišriedėjus keliems šimtams motociklų.
Neimsiu tvirtinti, kad motociklininkų bendruomenė yra pati sąmoningiausia ir, nuėmus šį apribojimą, neatsirastų narsuolių, norinčių paskraidyti vasario ar sausio mėnesį ir tokiu būdu prisijungti prie stovinčių eilėje pas Šv. Petrą, bet, taip galvojant, galima išvesti dar daugiau paralelių. Girdėjau, vienas lakūnas kovo mėnesį nusprendė nusižudyti, įsirėždamas į kalną. Ir visai aš jį suprantu – žiema, tamsa, depresija. Manau, reikėtų uždrausti lakūnams skraidyti žiemos mėnesiais.
Tokiomis žiemomis kaip pastarosios dvi, motociklų sezoną galima būtų tęsti visus metus išskyrus keletą dienų, kuomet pasnigo ar keliai buvo pasidengę plikledžiu.
Žinoma, žiemą nederėtų važinėti vasarinėmis padangomis ir čia manęs paklaus, o kaip atskirti ribą, kada galima, o kada ne. Jei jūs manote, kad važinėti nesaugu yra iki balandžio 1 d., o ne tuomet, kada temperatūra nukrenta žemiau +5, tuomet atsakymo nėra. Manau, tikrai nebūtų sudėtinga apibrėžti ir susieti saugumą su oro ir kelio dangos temperatūra.
Pareiškimas, kad bus sudėtinga stovėti policininkui su termometru, yra tik tingėjimo galvoti ir dirbti slėpimas, o ne galimybių ieškojimas. Visiems dviračių transporto priemonių mylėtojams linkiu kantrybės tomis keliomis likusiomis dienomis, o visiems kitiems – tolerancijos ir atidumo kelyje, kai į gatves pasipils dviratės transporto priemonės.