Aistros dėl „mParking“ programėlės nesibaigia: bet ar tam yra pagrindo?

15min ne kartą rašė apie nesklandumus, su kuriais vairuotojai susiduria naudodamiesi apmokėjimo už automobilių stovėjimą programėle „mParking“.
Klaipėdoje pradeda veikti mobilioji programėlė mParking
Mobilioji programėlė mParking / Susisiekimo paslaugos nuotr.

Automobilinę temą siūlykite gazas@15min.lt

Tarkime, šių metų liepą programėlės vartotojai pamatė, kad iš jų sąskaitų nuskaitomi papildomi pinigai už automobilių stovėjimo aikštelių Vilniuje paslaugas. Jie šiomis paslaugomis teigia nesinaudoję. Programėlę „m.Parking“ administruojanti savivaldybės įmonė „Susisiekimo paslaugos“ teigė problemą išsprendusi, vartotojai nenukentėjo.

Tačiau rugpjūčio pabaigoje skaitytojai teigia susiduriantys su kitokiomis problemomis – negali atsiskaityti už paslaugas „mParking“ programėlėje.

Į redakciją skambinusi moteris teigė, kad negali sumokėti už stovėjimą „mParking“ programėle, nes neįvyksta banko transakcija.

Ji teigė pasiaiškinusi savo banke (SEB). Ten neva tarnautojai pasakė, kad bankas laiko šią programėlę esant nesaugią, su didele asmens duomenų nutekėjimo rizika, todėl sąmoningai blokuoja visus nurašymus. Kiek šiuose žodžiuose tiesos?

SEB atstovė spaudai Ieva Dauguvietytė-Daskevičienė pažadėjo susisiekti su vairuotoja ir išsiaiškinti problemą.

„Programėlėje „mParking“ galima pridėti SEB banko mokėjimo kortelę ir įvykdyti mokėjimą įprasta tvarka. Apgailestaujame, jei klientė gavo netikslią informaciją“, - komentavo SEB atstovė ir žadėjo šią problemą išspręsti individualiai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų