Prieš kelerius metus nutraukus ilgus metus gyvavusių „Celica“, MR2 bei „Supra“ gamybą, „Toyota“ veidu tapo „Avensis“. Tai nėra blogas automobilis, atvirkščiai, jis daugumoje valstybių patikimumo reitinguose užima aukštas vietas ir yra pripažintas visame pasaulyje. Bet tik tiek. Neišsiskiriantis ir paprastas, labai patvarus darbinis arkliukas.
A.Toyoda teigia, kad „Toyota“ koncepcija keičiasi ir kad gamintojas automobilius darys labiau patrauklius.
Esu benzino fanatikas ir tikiuosi, kad šiais degalais varomi automobiliai neišnyks
„Toyota“ pritaikė „smagu vairuoti“ frazę devintajame praėjusio amžiaus dešimtmetyje. Tačiau šiandien jauni žmonės labai mažai susidomėję automobiliais – jiems rūpi telefonai, kompiuteriai ir kita elektronika. „Smagu vairuoti“ – naujas „Toyota“ šūkis“, – teigia kompanijos prezidentas.
Naujasis GT 86, būdamas praktiškai identiškas „Subaru BRZ“ modeliui, užpildys trūkstamą nišą gamintojo gamoje – sportiško kupė. Ši vieta buvo laisva nuo 2005-ųjų, nutraukus „Celica“ gamybą.
GT 86, teigiama, svers 1 220 kg. Lyginant su dviejų dešimčių metų senumo automobiliais, tai visiškai neįspūdingas skaičius. Tačiau šiuo metu, kai net paprasčiausia „Opel Astra“ sveria beveik 1 400 kg, GT 86 masę galima vertinti neblogai. Tai sufleruoja vieną dalyką, kurį patvirtina ir A.Toyoda – šis automobilis bus valdomas puikiai. Tuo pačiu tai pateikia ir kitą mintį – galbūt šūkis „Fun to drive“ išties atgimsta?
Paklaustas, ką mano apie automobilių „elektrifikaciją“, A.Toyoda neslėpė: „Esu benzino fanatikas ir tikiuosi, kad šiais degalais varomi automobiliai neišnyks. Mėgstu jo kvapą, benzininio variklio garsą, ir nors elektra yra kasdieninių automobilių ateitis, tikiu, kad nedidelė niša benzinu varomiems modeliams išliks.“