Marcello Gandini yra vienas iš garsiausių automobilių kūrėjų pasaulyje. Gal jau skaitėte apie kelis jo kūrinius – Gandini sukurtas „Volvo Tundra“ konceptas tapo „Citroën BX“, o „Alfa Romeo Montreal“ turi keistus ir visai nereikalingus priekinių žibintų dangtelius.
„Maserati“ istorijoje – labai daug įdomių modelių, dizaino bandymų ir problemų. „Maserati“ kompaniją 1914 metais Bolonijoje įkūrė Maserati broliai Alfieri, Bindo, Carlo, Ettore ir Ernesto. „Maserati“ iš pradžių gamino labai sėkmingus lenktyninius automobilius ir vėliau buvo „Scuderia Ferrari“ konkurente. 1937 metais „Maserati“ buvo parduota pramonininkui Adolfo Orsi ir jo šeimai. Aišku, Antrasis pasaulinis karas sustabdė automobilių gamybą, bet po jo „Maserati“ pristatė daug istoriniais tapusių modelių – A6, 3500 GT, 5000 GT, „Quattroporte“, „Mistral“, „Sebring“.
Toliau papasakosime, kas išgelbėjo „Maserati“ nuo žlugimo ir kuo čia dėti aukščiau minimi žibintai.