„Alfa Romeo Stelvio“, kaip ir pernai atkeliavęs „Giulia“ sedanas, turės sportišką versiją „Quadrifoglio Verde“, kuri turės 2,9 l benzininį variklį, išvystantį 505 AG. Sportiškiausias „Stelvio“ iki 100 km/val. įsibėgės per 3,9 sek., o didžiausias greitis – 283 km/val. Automatinė 8 laipsnių pavarų dėžė ir keturių varomų ratų pavara taip pat įtraukti į QV įrangą.
Žemiškesnės visureigio versijos bus komponuojamos su 280 AG išvystančiu 2,0 l benzininiu arba 210 AG 2,2 l dyzeliniu motorais. Abu bus komplektuojami tik su keturių varančiųjų ratų sistema bei 8 laipsnių automatine transmisija.
Bazinės komplektacijos „Stelvio“ turės 17 colių lengvojo lydinio ratlankius, 8,8 colio skersmens ekraną, 8 garsiakalbių garso sistemą, atstumo jutiklius, (pastovaus) greičio palaikymo sistemą, elektra pakeliamą bagažinės dangtį, lietaus bei tamsos jutiklius ir daug saugumo įrangos.
Pats lėčiausias „Stelvio“ aplenks daugelio konkurentų greičiausius visureigius: iki 100 km/val. dyzelinį variklį turintis „Alfa Romeo“ visureigis įsibėgės per 6,6 sek., o su benzininiu – per 5,7. Jis bus greitas ne tik tiesiosiose – „Alfa Romeo“ didžiuojasi, kad sugebėjo pasiekti 50:50 svorio balansą tarp priekinės ir galinės „Stelvio“ dalių.