Už vairuotojo bei keleivio sėdynių sumontuota 1,75 litro keturių cilindrų jėgainė į galinius varančiuosius ratus per TCT dviejų sankabų sistemą turinčią automatinę transmisiją siunčia 236 AG.
900 kg sveriantį, ant anglies pluošto pagrindo surinktą automobilį motoras iki 100 km/val. išjudina per 4,5 sekundės, o maksimalus šio modelio greitis siekia 258 km/val.
4C pardavimai Europoje jau startavo, o JAV rinkoje šis automobilis debiutuos antrąjį kitų metų ketvirtį. Iš viso bus pagaminta tik 3500 tokių modelių – tik tūkstantis jų bus skirta mūsų kontinentui. Bazinio sportinio „Alfa Romeo“ kaina prasideda nuo 60 tūkst. eurų (apie 207 tūkst. Lt).
Vienintelis automobilis su keturių cilindrų varikliu, greičiu Niurburgringe nenusileidęs šiam kompaktiškam automobiliui – „Caterham R500“. Jo rato įveikimo laikas – 7 minutės ir 55 sekundės. Tačiau didesnė variklio galia ir akivaizdžiai mažesnis svoris suteikia tokius privalumus, prieš kuriuos „Alfa Romeo“ kovoti su 4C fiziškai nepajėgia.
Kitą artimiausią varžovą su 4 cilindrų varikliu, „Subaru Impreza WRX STI Spec-C“ italai aplenkė 2 sekundėmis.
Italai siūlo pažiūrėti, kaip buvęs „Sport Auto“ žurnalo redaktorius Horstas von Saurma šiuo naujų „Alfa Romeo 4C“ sportiniu automobiliu skrieja tuščiu Niurburgringo žiedu.