„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

„Alpine“ patirtimi praturtinta „Renault“ naujiena – iš tinklo įkraunamas hibridas „Rafale E-Tech 4x4 300 HP“

2023-ųjų vasarą populiariausias prancūziškų automobilių gamintojas pasaulyje „Renault“ oficialiai pristatė išskirtinių linijų kupė krosoverį „Rafale“. Prabėgus metams prancūzų kūrėjai pristato galingesnę, našesnę ir dar labiau akį traukiančią „Rafale E-Tech 4x4 300 HP“ versiją, kurią praturtino „Alpine“ kūrėjų patirtis. „Plug-in“ tipo hibridinis modelis, savyje slepiantis 300 AG, aprūpintas trimis elektros varikliais ir 22 kWh talpos baterija, kuri vien elektriniu režimu leidžia įveikti iki 100 km.
„Alpine“ patirtimi praturtinta „Renault“ naujiena – iš tinklo įkraunamas hibridas „Rafale E-Tech 4x4 300 HP“
„Alpine“ patirtimi praturtinta „Renault“ naujiena – iš tinklo įkraunamas hibridas „Rafale E-Tech 4x4 300 HP“ / Renault nuotr.

Po naujojo „Renault Rafale E-Tech 4x4 300 HP“ variklio dangčiu slepiasi 1,2 l 3 cilindrų benzininis variklis, turintis naują turbokompresorių, kuris padidina galią iki 110 kW arba 150 AG (palyginti su 96 kW arba 130 AG „E-Tech 200 HP“ versijoje). Vidaus degimo motoras sujungtas su trimis elektros varikliais (dviem pagrindiniais ir vienu papildomu) – bendra jų galia siekia 300 AG.

Šiuo atveju prie galinės ašies prijungus elektros variklį, šis markės flagmanas įgauna nuolat aktyvią keturių varančiųjų ratų pavarą. Kiekvienos ašies trauką automatiškai valdo „E-Tech“ sistema,
atsižvelgdama į važiavimo sąlygas ir važiavimo režimą, pasirinktą per MULTI-SENSE nustatymus.

Sukimo momento paskirstymas gali akimirksniu kisti nuo 100 proc. priekiniams ratams iki 100 proc. galiniams ratams. Paprastai priekinių ratų pavara neviršija 70 km/val. greičio, o galinių ratų pavara –
didesnio.

Energijos valdymas automobilyje nuolat optimizuojamas, kad našumo ir efektyvumo santykis prilygtų rinkos lyderiams. Dėl vidaus degimo variklio efektyvumo ir didelės baterijos talpos „Rafale E-Tech 4x4
300 HP“ kombinuotosios degalų sąnaudos pagal WLTP yra 0,7 l/100 km (15 g CO 2 /km), o net ir išsikrovus baterijai išlieka nuosaikios – 5,8 l/100 km (132 g CO 2 /km).

22 kWh talpos baterija užtikrina iki 100 km vien elektra įveikiamą atstumą. O su pilnu baku degalų iš tinklo įkraunamas naujasis „Rafale“ iš viso gali įveikti iki 1 000 km (pagal WLTP). Didžiausia 7,4 kW
(32 A) įkrovimo galia visiškai įkrauti akumuliatorių nuo 0 iki 80 proc. užtrunka vos 2 val. 10 min., iki 100 proc. – 2 val. 55 min.

Kasdien naudojantis „Renault Rafale E-Tech 4x4 300 HP“ veikia kaip ir visiškai elektra varomas automobilis, o vairavimo pojūčiai panašūs, ypač kalbant apie tylų važiavimą ir reakciją į pagreitį.

Vairavimo malonumą dar labiau sustiprina regeneracinio stabdymo funkcija, reguliuojama ant vairo esančiomis svirtelėmis.

Negana to, automobilyje įdiegta „Predictive hybrid“ vairavimo sistema leidžia maksimaliai išnaudoti elektros energiją važiuojant. Prijungtų „Google“ žemėlapių duomenys, pavyzdžiui, kelio topografija
per artimiausius septynis kilometrus (arba labiausiai tikėtiną maršrutą, jei kelionės tikslas neįrašytas), suteikia išankstinę informaciją baterijos valdymo sistemai, kad būtų maksimaliai išnaudojama elektros energija.
Naši ir kruopščiai suprojektuota energijos pavara vairuotojams taip pat užtikrina išskirtinę dinamiką.

Nuo 0 iki 100 km/val. „Renault Rafale E-Tech 4x4 300 HP“ įsibėgėja vos per 6,4 sek. (palyginti su 8,9 sek. 200 AG „E-Tech“ hibridu), nuo 80 iki 120 km/val. – per 4,0 sek. (palyginti su 5,6 sek. 200 AG „E-Tech“ versija).

Dvi versijos

Greta „Esprit Alpine“ apdailos „Rafale E-Tech 4x4 300 HP“ galima įsigyti specialios „Atelier Alpine“ versijos. Ši komplektacija pasižymi ypač išraiškinga išvaizda: „Satin Summit Blue“ spalvos kėbulas,
„Starry Black“ judantis aptakas ir specialūs 21 colio „Chicane“ ratlankiai su „Continental“ padangomis (20 colių „Esprit Alpine“ komplektacijos ratlankiai).

„Rafale E-Tech 4x4 300 HP“ komplektacija „Atelier Alpine“ nuo „Esprit Alpine“ versijos skiriasi naujoviška savaime reguliuojančia išmaniąja pakabos sistema su kamera priekinio stiklo viršuje. Ši
sistema, pavadinta „Aktyviąja pakaba su prognozavimo kamera“, atsižvelgia į greitį ir vairuotojo reakciją, kad galėtų nuolat reguliuoti amortizaciją, pavyzdžiui, atsiradus greičio kalneliui arba bet
kokiai kliūčiai priekyje.

„Atelier Alpine“ versijose randamame multimedijos ekrane esančiame meniu „Važiuoklės valdymas“ vairuotojas gali trimis būdais reguliuoti „4Control Advanced“ nustatymus, amortizacijos profilį ir
galinių ratų posūkio kampus.

Visi trys režimai atspindi platų „Atelier Alpine“ versijos reguliuojamų technologijų spektrą (keturi varikliai, keturių ratų pavara, keturių ratų vairo mechanizmas, regeneracinis stabdymas ir aktyvioji
pakaba), todėl vairuotojai gali lengvai pritaikyti „Rafale“ pagal savo poreikius. „Alpine“ inžinierių sukurti kiekvieno režimo nustatymai užtikrina optimalią konfigūraciją kiekvieną kartą.

Dviejų apdailos lygių – „Esprit Alpine“ ir „Atelier Alpine“ – „Rafale E-Tech 4x4 300 HP“ bus galima įsigyti nuo 2024 m. rudens.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“