„Alpine“ naujojo modelio „A110 Cup“ dizaino ir tobulinimo sprendimus patikėjo „Signatech“ komandai. Bendradarbiaudami su inžinieriais, dirbusiais su serijinės gamybos „Alpine A110“, „Signatech“ sukūrė lenktyninę automobilio versiją.
Lenktynėms skirtas modelis turi standžią važiuoklę, 1,8 l darbinio tūrio turbininį 270 AG variklį ir sveria 1 050 kg, kas lemia, kad 1 AG tenka kiek daugau nei 3 kg automobilio svorio. Modelis komplektuojamas su 6 laipsnių sekvencine pavarų dėže.
Lenktyninio „Alpine A110 Cup“, dalyvausiančio specialiame „Alpine Europa Cup“ čempionate, kaina – 100 tūkst. eurų be mokesčių.
Pirmajame lenktynių sezone dalyvaus vos daugiau nei 20 „Alpine A110 Cup“ automobilių – tiek, kiek jų ir bus pagaminta.
Iššūkiams pasirengęs mažylis
„Alpine A110 Cup“ lenktyninio automobilio važiuoklė, gaminama gamykloje Djepe (Prancūzijoje). Ši, lyginant su įprasta versija, sužeminta 40 mm, taip pat ją konstruojant buvo pasirūpinta saugos lankų tvirtinimo taškais. „Alpine A110 Cup“ sumontuoti „Öhlins“ amortizatoriai.
Jau iš gamyklos automobilis išrieda su saugos lankais, be to, „Alpine A110 Cup“ turi „Sabelt“ sportines sėdynes-lopšius, šešių taškų saugos diržus, automatiškai įsijungiančią ugnies gesinimo sistemą. Kaip ir serijinės gamybos modelis, „Alpine A110 Cup“ versija turi „Brembo“ stabdžių sistemą.
Lenktyniniame „Alpine“ modelyje sumontuotas sportinis XAP vairas, sukurtas specialiai „A110 Cup“ modeliui. Už vairo – pavarų perjungimo svirtelės, ant vairo esančiais jungikliais ir mygtukais valdoma traukos kontrolės sistema, ABS, greičio ribotuvas ir kitkas. Visus parametrus galima stebėti ant vairo esančiame ekrane.
„Alpine A110 Cup“ dar laukia intensyvi bandymų ir tobulinimo programa – FIA ilgų distancijų lenktynių „Alpine“ komandos pilotai Nicolas Lapierre‘as ir Nelsonas Panciaticis atliks daugumą bandymų. „Signatech“ tikslas – bandymų metu įveikti mažiausiai 7 500 km. Šis atstumas atitinka per tris „Alpine Europa Cup“ čempionato sezonus nuvažiuojamą nuotolį.