„Budweiser“ alų gabenęs 18 ratų sunkvežimis su priekaba 200 kilometrų kelią nuo Fort Kolinso iki Kolorado Springso įveikė naudodamas tik vaizdo kameras, radarus ir jutiklius, antradienį pranešė „Otto“.
Sunkvežimiu važiavo ir profesionalus vairuotojas, tačiau jis buvo įsitaisęs miegamojoje vietoje sunkvežimio kabinoje ir tiesiog stebėjo, kaip transporto priemonei sekasi atpažinti ir įveikti kliūtis kelyje.
Kelionė gan tiesiu keliu be posūkių truko dvi valandas, pranešė įmonė. Tačiau iš jos pranešimo galima suprasti, kad įvažiuojant į greitkelį ir iš jo išvažiuojant automobilį valdė vairuotojas.
Šis bandymas buvo surengtas praėjus vos šešioms savaitėms po to, kai „Uber“ Pitsburge pradėjo savo autonominių automobilių bandymą šio Pensilvanijos miesto viešuosiuose keliuose.
„Šis krovinio pristatymas yra dar vienas žingsnis mums siekiant įgyvendinti savo viziją dėl saugios ir produktyvios ateities mūsų greitkeliuose“, – pareiškė „Otto“.
„Transporto priemonėse įrengus „Otto“ įrangą, sunkvežimių vairuotojai ilguose greitkelio ruožuose turės galimybę pailsėti, kol jų sunkvežimis toliau važiuos į priekį ir uždirbs jiems pinigus“, – rašoma įmonės pranešime.
Taksi tarpininkavimo paslaugas teikianti „Uber“ įmonę „Otto“ perėmė rugpjūtį, siekdama suvienyti jėgas kuriant savaeiges technologijas.
Pasak „Otto“, pirmasis savaeigio sunkvežimio bandymas buvo surengtas bendradarbiaujant su „Anheuser-Busch“, didžiausia JAV alaus gamintoja.
„Otto“ jau sukūrė svetainę – freight.uber.com, – kurioje gali registruotis vežėjai, norintys ateityje bendradarbiauti su įmone.
„Kai matysite važiuojantį sunkvežimį su tuščia priekine sėdyne, žinosite, jog labai abejotina, kad jis susidurtų su kita transporto priemone, agresyviai vairuotų ar išeikvotų bent lašą degalų“, – pareiškė „Otto“.