Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2021 05 20 /13:06

571 AG ir 482 km viena įkrova: „Ford“ pristatė savo pirmąjį elektrinį pikapą

Amerikiečių automobilių gamintoja „Ford“ trečiadienį oficialiai pristatė elektroninę savo populiariausio pikapo F-150 versiją.
Ford F-150 Lightning
Elektrinis pikapas Ford F-150 Lightning / Ford nuotr.
Temos: 2 Elektromobilis Ford

Baterijų energija varomas „Ford F-150 Lightning“ – tai bendrovės įgyvendinamos 22 mlrd. JAV dolerių vertės kampanijos, kuria ji siekia išplėsti savo elektromobilių pasiūlą iki 2025 metų, dalis.

„Ford“ jau parduoda visiškai elektrinę transporto priemonę „Mustang Mach-E“, tačiau „Lightning“ taps pirmąją pikapo F-150 elektrine transformacija.

F-150, kurį pirmą kartą „Ford“ išleido 1948 metais, ilgą laiką buvo perkamiausia JAV transporto priemonė ir pavyzdinis 118 metų istoriją skaičiuojančios bendrovės modelis.

Automobilių milžinės įkūrėjo proanūkis ir dabartinis valdybos pirmininkas Billas Fordas pasidžiaugė „kertine akimirka“ bendrovės istorijoje.

Pasak jo, „F-150 Lightning“ yra „išmaniausiais, švariausias“ modelis.

„Ir gana galingas“, – pridūrė B.Fordas.

Elektros energijos tiekimo sutrikimu atveju transporto priemonė maždaug tris dienas galėtų aprūpinti elektros energija namą, pareiškė „Ford“.

O profesionalams, naudojantiems pikapą statybose, transporto priemonės elektros lizdai gali būti energijos šaltiniu įrankiams.

„Ford“ vengė paviešinti informacijos apie automobilį iki jo oficialaus pristatymo.

Visgi prezidentas Joe Bidenas, apsilankęs „Ford“ gamykloje Mičigane antradienį, atskleidė, kad pikapas gali pasiekti 60 mylių per valandą greitį maždaug per 4,4 sekundės.

Naujojo elektrinio modelio F-150 gamyba bus pradėta iki 2022 metų pavasario.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?