1987 metais prasidėjo jau šeštosios „Mitsubishi Galant“ kartos automobilių gamyba. Atnaujintas modelis nedaug skyrėsi nuo ankstesnio ir net naudojo tą pačią architektūrą, bet „Mitsubishi“ pristatė kelias inovacijas. Naujojo Galant pirkėjai galėjo rinktis pneumatinę važiuoklę Dynamic ECS – tai buvo pirmoji pusiau aktyvi elektroniškai valdoma važiuoklės sistema pasaulyje. Be to, tai buvo pirmoji „Galant“ karta, kuri turėjo ir visais ratais varomą versiją VR-4.
„Galant VR-4“ tapo savotišku įkvėpimo šaltiniu vokiečių automobilių modifikavimo kompanijai AMG. 1989 metais pristatytas „Mitsubishi Galant“ GTi-16v pagrindu sukurtas „Galant AMG“. Šis automobilis, beje, buvo antrasis AMG dėmesio sulaukęs „Mitsubishi“ modelis. 1986 metais AMG modifikavo (tiesa, tik kosmetiškai) prabangųjį „Mitsubishi Debonair“, bet jis už Japonijos ribų buvo praktiškai nežinomas.
AMG pakankamai skoningai pakeitė „Galant“ dizainą. Automobilis gavo sportiškus bamperius, naujus AMG ratlankius ir keletą AMG lipdukų. Antroji automobilio versija („Galant AMG Type II“) tiek daug AMG logotipų jau neturėjo. Galant vidus buvo apsiūtas oda ir atrodė žymiai prabangiau nei anksčiau. Bet jei nebūtumėte žinoję, į ką žiūrite, tikriausiai didelio įspūdžio „Galant AMG“ jums nebūtų palikęs.
AMG inžinierių dėmesio sulaukė ir 4G63 variklis. Atmosferinis 2,0 l, 4 cilindrų variklis gavo naujus stūmoklius, vožtuvus, titanines spyruokles, kai kurias kitas detales ir išvystė apie 125 kW (168 AG) – dauguma tuometinių keturių cilindrų variklių tokią galią išvystė tik su turbokompresorių pagalba. Modifikuotas variklis galėjo pasiekti 8000 apsisukimų per minutę ir per 5 laipsnių mechaninę transmisiją suko tik priekinius automobilio ratus. 100 km/val. šis automobilis pasiekė per vos daugiau nei 8 sekundes.
„Mitsubishi Galant AMG“ buvo gaminamas tik porą metų iki 1991-ųjų. Įvairių šaltinių teigimu, pasaulį išvydo iki 500 tokių automobilių. Jie buvo pakankamai brangūs ir slėpėsi kur kas ekstremalesnio VR-4 šešėlyje.
Bet kaip nutiko, kad AMG modifikavo ne „Mercedes-Benz“ automobilį?
AMG iki Mercedes-Benz
Du buvę „Mercedes-Benz“ inžinieriai Hansas Werneris Aufrechtas ir Erhardas Melcheris AMG kompaniją įkūrė 1967 metais. Pirmosios dvi raidės AMG varde nurodo kompanijos įkūrėjų pavardes (Aufrechtas ir Melcheris), o G žymi gimtąjį Aufrechto kaimą Grosaspachą.
AMG buvo įkurta kaip lenktyninių automobilių variklių gamintoja, tačiau visai greitai kompanija ėmėsi standartinių „Mercedes-Benz“ automobilių modifikavimo. AMG ne tik modifikavo klientų „Mercedes-Benz“ automobilius, bet ir pardavinėjo unikalias kėbulų detales, detalių rinkinius varikliams, lietus ratlankius. AMG inžinieriai buvo tikri automobilių entuziastai, todėl dažnai imdavosi įdomių projektų. Bendradarbiavimas su „Mitsubishi“ buvo vienas iš tokių projektų, kurį AMG galėjo įgyvendinti kaip visiškai nepriklausoma kompanija.
Taip, AMG didžiausią dėmesį visada skyrė „Mercedes-Benz“ automobiliams, nes tokia buvo kompanijos pradžia – juk jos įkūrėjai anksčiau dirbo būtent „Mercedes“ inžinieriais. Tačiau savo veiklos pradžioje kompanija buvo visiškai nepriklausoma. Tai ėmė keistis tik 1993 metais, kai AMG ir „Daimler-Benz“ pasirašė bendradarbiavimo susitarimą, pagal kurį AMG galėjo naudotis plačiu „Mercedes-Benz“ atstovybių tinklu.
1999 metais „Daimler-Chrysler“ (taip ši kompanija vadinosi 1998-2007 metais) įsigijo kontrolinį AMG akcijų paketą. 2005 metais Aufrechtas pardavė likusias AMG akcijas ir kompanija tapo „Daimler“ nuosavybe. Kokia, žinoma, yra iki šiol, todėl dabar AMG ženkliukai puošia tik „Mercedes-Benz“ automobilius, o ir gamyklinės „Mercedes-Benz“ sporto komandos turi tas tris magiškas raides.