Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Ant seklumos užplaukusiame laive apgadintiems prabangiems automobiliams gresia sunaikinimas

Dailymail.co.uk rašo, kad šių metų pradžioje, greta Didžiosios Britanijos, ant seklumos užplaukė automobilius gabenęs laivas. Beveik tris savaites laivas stovėjo pasviręs 52 laipsnių kampu. 50 tūkst. tonų sveriančiu laivu plukdyto krovinio vertė – daugiau nei 50 milijonų svarų.
Krovininis laivas „Hoegh Osaka“
Krovininis laivas „Hoegh Osaka“ / „Scanpix“/„PA Wire“/„Press Association Images“ nuotr.

Į artimuosius rytus plukdyti automobiliai pirkėjų nepasieks – jie bus iškrauti ir, veikiausiai, sunaikinti. Per Singapūre registruoto laivo „Hoegh Osaka“ incidentą iš viso apgadinta buvo daugiau nei 1 400 automobilių.

Kai kuriuos jų sugadino vanduo. Likusi dalis buvo apdaužyta ir aplamdyta. Pirkėjų nepasiekė tokie automobiliai kaip „Jaguar“, „Rolls-Royce Wraith“ ar „Range Rover“.

„Scanpix“/„PA Wire“/„Press Association Images“ nuotr./Iš laivo „Hoegh Osaka“ išvaromas automobilis
„Scanpix“/„PA Wire“/„Press Association Images“ nuotr./Iš laivo „Hoegh Osaka“ išvaromas automobilis

Manoma, kad automobiliai nebebus remontuojami ir jų laukia liūdna baigtis po metalo laužo presu.

Panaši istorija plukdant automobilius nutiko beveik prieš dešimtmetį. 2006-aisiais į metalo laužą iškeliavo beveik 5 tūkstančiai „Mazda“ automobilių, nors išoriškai apgadinti buvo tik 68 vienetai.

„Scanpix“/„PA Wire“/„Press Association Images“ nuotr./Iš laivo „Hoegh Osaka“ išvarytas automobilis
„Scanpix“/„PA Wire“/„Press Association Images“ nuotr./Iš laivo „Hoegh Osaka“ išvarytas automobilis

Per šį incidentą žmonės nenukentėjo.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?