Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Antanas Juknevičius nesvajoja apie naujesnį automobilį

Gegužės 18-20 dienomis Lietuvos parodų ir kongresų centre „Litexpo“ pirmąsyk debiutuos  ekspozicija „Lenktynių mechanika“, kuri papildys parodos „Mechanika turinį.  Vienas įdomiausių „Lenktynių mechanikos“ eksponatų – ką tik iš Dakaro grįžęs Antano Juknevičiaus „Toyota Hilux Overdrive“.
Antanas Juknevičius
Antanas Juknevičius / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Antanas Juknevičius sako, jog automobilis yra toks, koks pasiekė finišą, su visais Dakare gautais randais. Mechanikai tik nuplovė automobilio kėbulą, o automobilio atstatymo darbus pradės išsyk po parodos.

2012 metais pagamintas automobilis jau yra matęs nemažai lenktynių. Tačiau jis nuolat prižiūrimas, agregatai atnaujinami, tad Antanas maratone neturėjo labai didelių techninių problemų.

Išsyk po parodos komandos mechanikai restauruos pavarų dėžę, kitus agregatus, tačiau variklio nelies. „Overdrive“ variklių resursas - 20 - 25 000 greičio ruožų kilometrų. O iki šiol nuvažiuota apie 15 000 kilometrų. Tad pasak lenktynininko, variklis turėtų atlaikyti ir 2017 metų maratoną.

Tačiau „Sadev“ pavarų dėžės resursas jau baigėsi ir jos detales laikas pakeisti naujomis. Komanda jas gaus iš gamintojo ir patys šį agregatą restauruos.

Brangiausia yra ne sukurti, o išbandyti naują techninį sprendimą

„Hilux“ silpnoji vieta – vairo stiprintuvas ir kolonėlė. Komanda kartu su „Overdrive“ inžinieriais bando patobulinti šias detales, kad smėlynuose neliktų be vairo stiprintuvo.

„Teoriškai galima ir patiems bandyti tobulintį šį automobilį, ieškoti naujų sprendimų, juk mūsų mechanikai labai šaunūs, - atvirauja Antanas Juknevčius. – Tačiau brangiausia yra ne sukurti, o išbandyti naują techninį sprendimą. Tam reikia važiuoti arba į treniruočių stovyklą Afrikoje arba į lenktynes. O tai reiškia labai dideles išlaidas. Tad mes pasikliaujame „Overdrive“ inžinierių sprendimais.“

Paklaustas ar neketina įsigyti naujo modelio „Toyota Hilux Overdrive“, kuris šiemet debiutavo Dakare, Antanas atsakė, kad jam - tai yra tokia pati svajonė, kaip įsigyti kosminį laivą. „Naujas toks automobilis kainuoja per 600 000 eurų. Kol kas man visiškai pakanka šio 2012 metais pagaminto automobilio. Jis labai greitas. Jis greitesnis už mane. Aš dar turiu kur tobulėti“, - sako Antanas.

Antanas kviečia savo sirgalius atvykti į „Litexpo“ gegužės 18 dieną ir apžiūrėti jo automobilį, paplepėti apie Dakarą, apie automobilių mechaniką. Juo labiau, kad vienu metu čia vyks net trys parodos: „Mechanika“, „Transbaltica“ ir „Balttechnika“.

Parodoje „Mechanika“ bus demonstruojamos automobilių detalės, įranga, modernūs serviso įrengimai ir prietaisai. Parodoje „Transbaltica“ lankytojai galės apžiūrėti naujausius vilkikų modelius, susipažinti su logistikos, intelektinių transporto priemonių pažangiausiais sprendimais.

Visos trys parodos Lietuvos parodų ir kongresų centre „Litexpo“ vyks gegužės 18-20 d.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?