Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2017 05 23 /15:21

Antradienio ryto incidentas: durys vos neiškrito, bet troleibusas nuvažiavo toliau

Antradienio rytą, apie 7 val., 7 maršruto troleibuse sostinėje įvyko nemalonus incidentas: sugedo durys, kurios vos neužkrito ant Liubarto tilto stotelėje norėjusio išlipti keleivio. Su tokiomis persikreipusios durimis troleibusas pavažiavo dar vieną stotelę, kurioje išlipęs jaunas vyras pirštu parodė problemą vairuotojui. Šis troleibusas Vilniaus gatvėmis važinėja nuo 1988 metų.
Troleibusas važiavo su persikreipusiomis durimis.
Troleibusas važiavo su persikreipusiomis durimis. / 15min skaitytojo Karolio nuotr.

Kaip 15min pasakojo vilnietis Karolis, incidentas įvyko apie 7 val. ryto troleibuso nr. 7 maršrute – troleibusui sustojus Liubarto tilto stotelėje. Išgirdęs triukšmą Karolis pakėlė galvą ir teigia pamatęs, kaip vienas keleivis traukiasi nuo durų, ranka prilaikydamas krintančias duris. Vyriškis, panašu, nesusižeidė, atsitraukė nuo durų.

„Laimei, troleibuse nebuvo daug žmonių. Baisu pagalvoti, kas galėjo nutikti, jei tai būtų nutikę per piką, kai šio maršruto troleibusai būna perpildyti. Pats dažnai su vaikais, paimtais iš darželio, vos įsibrauname į troleibusą ir liekame stovėti prie durų. Kas būtų, jei toks incidentas nutiktų tokiu metu?“ – piktinosi Karolis.

VIDEO: Vilniuje troleibusas važiavo sulūžusiomis durimis

Vairuotojas šiuo atveju tiesiog nuvažiavo toliau, nors viena durų pusė liko persikreipusi. Troleibusui sustojus J.Jasinskio stotelėje, vienas keleivis pralindo pro pusiau išvirtusias duris ir pamojo vairuotojui. Šis atėjęs bandė duris atstatyti į vietą, tačiau nelabai sėkmingai. Keleiviai suskubo iš troleibuso išlipti ir persėsti į kitą.

„Kaip tik prieš kelias dienas, troleibusu važiuodamas senamiesčio grindiniu, pasijutau kaip skardinėje. Pagalvojau, kiek dar eksploatuos šituos troleibusus? Dabar štai šis incidentas. O beveik tuo pat metu savivaldybė didina viešojo transporto bilietų kainas“, – po nemalonaus pasivažinėjimo kalbėjo Karolis.

Ir išties – vos prieš kelias dienas paskelbta, kad dalis viešojo transporto bilietų Vilniuje brangs. Tačiau kainų pokyčius į didesniąją pusę labiau pajus tie, kurie renkasi 1, 3 ar 10 dienų bilietus.

Už vienos dienos bilietą dabar mokėti tenka 3,48 euro, po pabrangimo jo kaina sieks 5 eurus. Trijų parų (72 val.) bilieto kaina šiuo metu yra 6,08 euro, bus – 8 eurai. 10 dienų bilietas brangs dar labiau – nuo 11,87 euro iki 15 eurų.

Bendrovė „Vilniaus viešasis transportas“ (VVT), išsiaiškinusi situaciją, pateikė savo komentarą:

„Važiuojant minėtam troleibusui lūžo galinių durų konstrukciją laikantis varžtas. Maršruto metu persikreipė galinių durų priekinė varčia, nes nebeteko vienos atramos ir durys pasviro. Aiškinamės, kodėl nesuveikė troleibuso blokiruotė, turėjusi įspėti vairuotoją apie gedimą. Pasak vairuotojo, priėjęs keleivis informavo apie problemą. Sustojime, įvertinęs gedimą, troleibuso vairuotojas maršruto nebetęsė, grįžo į parką remontui. Labai dėkojame keleiviui, įspėjusiam vairuotoją ir padėjusiam laiku nutraukti troleibuso darbą.

Pasak VVT remonto inžinieriaus, tokių gedimų pastaraisiais metais pasitaiko retai. Seniau, kai troleibusai važinėdavo sausakimši, nuo papildomos durų apkrovos panašūs atvejai kartodavosi dažniau. Troleibusas „Škoda“ 14TR Vilniaus gatvėmis važiuoja nuo 1988 metų.“

Tačiau viešose socialinių tinklų grupėse, kurios kalbama apie viešąjį transportą, troleibusų su iškrypusiomis durimis nuotraukų – ne viena. Tad peršasi išvada, kad tokie įvykiai pasitaiko kur kas dažniau, nei teigia VVT vadovybė.

15min skaitytojo Karolio nuotr./Vairuotojas bando atstatyti į vietą persikreipusias duris.
15min skaitytojo Karolio nuotr./Vairuotojas bando atstatyti į vietą persikreipusias duris.

Šiuo metu Vilniaus miesto keleivius aptarnauja 390 autobusų ir 252 troleibusai. VVT duomenimis, net 250 iš jų yra senesni nei 10 metų. Pati bendrovė pripažįsta, kad fiziškai ir morališkai pasenęs viešojo transporto parkas menkina šios transporto rūšies patrauklumą miestiečiams, stipriai apriboja įmonės galimybes tapti lygiaverte transporto alternatyva privačiam automobiliui, neleidžia įmonei išlaikyti konkurencingumo rinkoje ir didina miesto aplinkos užterštumą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs