Kaip 15min pasakojo vilnietis Karolis, incidentas įvyko apie 7 val. ryto troleibuso nr. 7 maršrute – troleibusui sustojus Liubarto tilto stotelėje. Išgirdęs triukšmą Karolis pakėlė galvą ir teigia pamatęs, kaip vienas keleivis traukiasi nuo durų, ranka prilaikydamas krintančias duris. Vyriškis, panašu, nesusižeidė, atsitraukė nuo durų.
„Laimei, troleibuse nebuvo daug žmonių. Baisu pagalvoti, kas galėjo nutikti, jei tai būtų nutikę per piką, kai šio maršruto troleibusai būna perpildyti. Pats dažnai su vaikais, paimtais iš darželio, vos įsibrauname į troleibusą ir liekame stovėti prie durų. Kas būtų, jei toks incidentas nutiktų tokiu metu?“ – piktinosi Karolis.
Vairuotojas šiuo atveju tiesiog nuvažiavo toliau, nors viena durų pusė liko persikreipusi. Troleibusui sustojus J.Jasinskio stotelėje, vienas keleivis pralindo pro pusiau išvirtusias duris ir pamojo vairuotojui. Šis atėjęs bandė duris atstatyti į vietą, tačiau nelabai sėkmingai. Keleiviai suskubo iš troleibuso išlipti ir persėsti į kitą.
„Kaip tik prieš kelias dienas, troleibusu važiuodamas senamiesčio grindiniu, pasijutau kaip skardinėje. Pagalvojau, kiek dar eksploatuos šituos troleibusus? Dabar štai šis incidentas. O beveik tuo pat metu savivaldybė didina viešojo transporto bilietų kainas“, – po nemalonaus pasivažinėjimo kalbėjo Karolis.
Ir išties – vos prieš kelias dienas paskelbta, kad dalis viešojo transporto bilietų Vilniuje brangs. Tačiau kainų pokyčius į didesniąją pusę labiau pajus tie, kurie renkasi 1, 3 ar 10 dienų bilietus.
Už vienos dienos bilietą dabar mokėti tenka 3,48 euro, po pabrangimo jo kaina sieks 5 eurus. Trijų parų (72 val.) bilieto kaina šiuo metu yra 6,08 euro, bus – 8 eurai. 10 dienų bilietas brangs dar labiau – nuo 11,87 euro iki 15 eurų.
Bendrovė „Vilniaus viešasis transportas“ (VVT), išsiaiškinusi situaciją, pateikė savo komentarą:
„Važiuojant minėtam troleibusui lūžo galinių durų konstrukciją laikantis varžtas. Maršruto metu persikreipė galinių durų priekinė varčia, nes nebeteko vienos atramos ir durys pasviro. Aiškinamės, kodėl nesuveikė troleibuso blokiruotė, turėjusi įspėti vairuotoją apie gedimą. Pasak vairuotojo, priėjęs keleivis informavo apie problemą. Sustojime, įvertinęs gedimą, troleibuso vairuotojas maršruto nebetęsė, grįžo į parką remontui. Labai dėkojame keleiviui, įspėjusiam vairuotoją ir padėjusiam laiku nutraukti troleibuso darbą.
Pasak VVT remonto inžinieriaus, tokių gedimų pastaraisiais metais pasitaiko retai. Seniau, kai troleibusai važinėdavo sausakimši, nuo papildomos durų apkrovos panašūs atvejai kartodavosi dažniau. Troleibusas „Škoda“ 14TR Vilniaus gatvėmis važiuoja nuo 1988 metų.“
Tačiau viešose socialinių tinklų grupėse, kurios kalbama apie viešąjį transportą, troleibusų su iškrypusiomis durimis nuotraukų – ne viena. Tad peršasi išvada, kad tokie įvykiai pasitaiko kur kas dažniau, nei teigia VVT vadovybė.
Šiuo metu Vilniaus miesto keleivius aptarnauja 390 autobusų ir 252 troleibusai. VVT duomenimis, net 250 iš jų yra senesni nei 10 metų. Pati bendrovė pripažįsta, kad fiziškai ir morališkai pasenęs viešojo transporto parkas menkina šios transporto rūšies patrauklumą miestiečiams, stipriai apriboja įmonės galimybes tapti lygiaverte transporto alternatyva privačiam automobiliui, neleidžia įmonei išlaikyti konkurencingumo rinkoje ir didina miesto aplinkos užterštumą.