Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Antrosios kartos „Volkswagen Tiguan“ pakibo 18 m aukštyje

Katedros aikštė Vilniuje. Šaulių aikštė Rygoje. Taline – estų pamėgta „Norde Centrum“. Trijose Baltijos šalyse šį rytą aukštai danguje pakibo baltai supakuotas naujasis „Volkswagen Tiguan“ automobilis. Ant žemės Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje jis irgi bus nuleistas tuo pačiu metu.
Antrosios kartos „Volkswagen Tiguan“ pakibo 18 m aukštyje
Antrosios kartos „Volkswagen Tiguan“ pakibo 18 m aukštyje / Vyganto Skaraičio/BFL nuotr.

Vieną populiariausių ir geriausiai parduodamų mūsų šalyje automobilių bus galima paliesti ir apžiūrėti ketvirtadienį, gegužės 26-osios dienos vakarą.
Naujasis „Tiguan“, kaip teigia automobilio gamintojai – „Volkswagen“ koncerno atstovai, – ne tik pasirengęs leistis į nuotykius, jis pats yra nuotykis. Tai įrodo ir reklamos kompanija, kurią Baltijos šalyse surengė „Volkswagen“ atstovai Baltijos šalyse „Moller Baltic Import“.

„Jei nori, gali pasiekti ir dangų, viskas yra pasiekiama“ – auštant Vilniaus Katedros aikštėje juokavo „Moller Baltic Import“ bendrovės rinkodaros vadovas Gundars Margevičs.

1615 kilogramų sveriantis automobilis prieš pat aušrą kranu buvo pakeltas į 18 metrų aukštį.

1615 kilogramų sveriantis automobilis prieš pat aušrą kranu buvo pakeltas į 18 metrų aukštį.

Po žvilgančiu baltu atlasu kol kas nesimato nei pritrenkiančių proporcijų, nei stataus priekio, nei iškilių arkų nei akį traukiančių dizaino detalių, kurias žada gamintojai. Ir vis dėlto, virš Katedros aikštės pakibęs, kol kas supakuotas „Tiguan“ nuo pat ryto traukia praeivių akį.

„Kurdami naująjį „Tiguan“, inžinieriai ir dizaineriai žengė milžinišką žingsnį į priekį. Tai – ypatinga „Volkswagen” naujiena, ypatingas automobilis. Išskirtiniu pristatymu siekėme atkreipti šio modelio gerbėjų dėmesį“, – sako „Moller Baltic Import“ pardavimo vadovas Baltijos šalyse Justas Nekrošius.

2007 metais debiutavęs pirmosios kartos „Tiguan“ markės automobilis keletą metų išsilaikė populiariausių Lietuvoje kompaktinių SUV automobilių trejetuke. Iš viso 170 pasaulio šalių tokios markės automobilių buvo parduota daugiau kaip 2,8 milijonai vienetų. Pagal pardavimus „Tiguan“ markės automobiliai užima 2 vietą Europoje ir 6-ąją Baltijos šalyse.

Antrosios kartos „Tiguan“ nuo savo populiaraus pirmtako skiriasi ir išvaizda, ir techninėmis savybėmis. Gerbėjų jis buvo ypatingai laukiamas – neapžiūrėję ir neišbandę kelyje, naująjį „Tiguan“ automobilį Baltijos šalyse užsisakė jau 102 pirkėjai.

Naujausios technologijos, komfortas, kurį vairuotojams žada gamintojai, antrosios kartos „Tiguan“ automobiliui žada sėkmę. „Esame tikri, kad naujasis „Tiguan“ viršysis šio modelio gerbėjų lūkesčius. Neabejojame, kad gerbėjų ratas Baltijos šalyse dar labiau išsiplės, pasieksime atokiausius kampelius. Su „Tiguan“ tai lengva padaryti“, – sako „Moller Baltic Import“ atstovas G.Margevičs.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų