Internetu taip pat naudojamasi norint pasitikrinti draudimo kainas ar pasinaudoti paskolos skaičiuokle. Daugiau nei pusė respondentų nurodė, kad internete rasta informacija padėjo rasti geriausią sandorį ir priimti sprendimą.
Pasak autoplius.lt vystymo vadovo Viktoro Daukšo, akivaizdžiai didelė interneto svarba automobilio pirkimo procese pardavėjus turėtų paskatinti į pasaulinį tinklą kelti daugiau ir kokybiškesnės informacijos. „Potencialius pirkėjus domina tiksliai ir išsamiai surašytos techninės automobilio charakteristikos, kokybiškos nuotraukos, įvairių markių ar modelių apžvalgos ir vertinimai, atsiliepimai. Jeigu internete apie parduodamą automobilį informacijos nėra arba jos nedaug, nekokybiškos, pardavėjas tiesiog praranda dalį potencialių pirkėjų“, – komentuoja V.Daukšas.
Likusieji 28 proc. informacijos apie automobilį pirmiausia ieško automobilių turguose, per draugus ar pažįstamus, automobilių prekybos agentus, aukcionų svetaines, privačius pardavėjus ir pan. Nė vienas iš apklaustųjų pagrindiniu informacijos apie naudotus automobilius šaltiniu nelaikė gamintojų svetainių, laikraščių ar televizijos.
Tyrimo duomenimis, ne anksčiau kaip prieš 12 mėn. turguje automobilį įsigijo 16 proc. pirkėjų, 11 proc. – pardavėją rekomendavus šeimai, draugams ar kolegoms, per klasifikuotų skelbimų leidinius – 8 proc. Daugiausia, 58 proc., sandorių sudaryta pardavėjus radus transporto skelbimų portaluose, po 2 proc. – paieškos sistemose bei gamintojų svetainėse.
Autoplius.lt atlikto tyrimo metu apklausta 200 respondentų, kurie per pastaruosius 12 mėn. pirko naudotą automobilį.