Per Kalėdas skaitykite kartu. Prenumeratai -50%
Išbandyti

Apklausa: 72 proc. pirkėjų automobilio ieško internete

Didžiausio transporto skelbimų portalo autoplius.lt birželio mėnesį atlikto tyrimo duomenimis, 72 proc. pirkusiųjų naudotą automobilį per pastaruosius 12 mėn. pirmiausia jo ieškojo internete – transporto skelbimų portaluose, forumuose ar paieškos sistemose. Internete dažniausiai lyginamos automobilių kainos, renkama informacija apie markę, kontaktuojama su pardavėju, skaitomos automobilių apžvalgos, teigiama portalo išplatintame pranešime spaudai.
Automobilis
Automobilis / T. Urbelionio BFL nuotr.

Internetu taip pat naudojamasi norint pasitikrinti draudimo kainas ar pasinaudoti paskolos skaičiuokle. Daugiau nei pusė respondentų nurodė, kad internete rasta informacija padėjo rasti geriausią sandorį ir priimti sprendimą.

Pasak autoplius.lt vystymo vadovo Viktoro Daukšo, akivaizdžiai didelė interneto svarba automobilio pirkimo procese pardavėjus turėtų paskatinti į pasaulinį tinklą kelti daugiau ir kokybiškesnės informacijos. „Potencialius pirkėjus domina tiksliai ir išsamiai surašytos techninės automobilio charakteristikos, kokybiškos nuotraukos, įvairių markių ar modelių apžvalgos ir vertinimai, atsiliepimai. Jeigu internete apie parduodamą automobilį informacijos nėra arba jos nedaug, nekokybiškos, pardavėjas tiesiog praranda dalį potencialių pirkėjų“, – komentuoja V.Daukšas.

Likusieji 28 proc. informacijos apie automobilį pirmiausia ieško automobilių turguose, per draugus ar pažįstamus, automobilių prekybos agentus, aukcionų svetaines, privačius pardavėjus ir pan. Nė vienas iš apklaustųjų pagrindiniu informacijos apie naudotus automobilius šaltiniu nelaikė gamintojų svetainių, laikraščių ar televizijos.

Tyrimo duomenimis, ne anksčiau kaip prieš 12 mėn. turguje automobilį įsigijo 16 proc. pirkėjų, 11 proc. – pardavėją rekomendavus šeimai, draugams ar kolegoms, per klasifikuotų skelbimų leidinius – 8 proc. Daugiausia, 58 proc., sandorių sudaryta pardavėjus radus transporto skelbimų portaluose, po 2 proc. – paieškos sistemose bei gamintojų svetainėse.

Autoplius.lt atlikto tyrimo metu apklausta 200 respondentų, kurie per pastaruosius 12 mėn. pirko naudotą automobilį.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tvarumu garsėjanti kompanija „Reynaers Aluminium“ prisidės prie unikalaus miestelio verslui statybų Kauno LEZ
Reklama
Energija veiksme: kaip Dakaro lenktynininkas valdo stresą ir iššūkius
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas