Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Apklausa parodė, kokių padangų vairuotojai tikisi ateityje

Tokios naujos technologijos, kaip alternatyvios automobilių pavaros ir savavaldžiai automobiliai, neleidžia abejoti, kad mobilumo tendencijos keičiasi itin greitai ir šiandien yra priimami ateitį lemiantys sprendimai. Technologijų kompanija „Continental“ kartu su rinkos tyrimų institutu „forsa“ atliko vairuotojų apklausą, ko jie ateityje tikisi iš padangų, nekalbant apie maksimalų saugumą, ir 2019 m. lapkričio mėnesį Vokietijoje apklausė daugiau kaip 1000 vairuotojų.
Volkswagen ID.3
Volkswagen ID.3 / VW nuotr.

Išanalizavus gautus atsakymus paaiškėjo, kad daugiau kaip 40 proc. respondentų svarbiausia, kad ateityje padangos užtikrintų dar didesnį energijos taupymą, t.y. turėtų dar mažesnį pasipriešinimą riedėjimui. Antroje vietoje buvo pageidavimas, kad padangos būtų atsparios pažeidimams.

Atliktoje apklausoje skirtingo amžiaus grupių atsakymai išsiskyrė. 18-29 metų vairuotojams svarbiausia atrodė padangų apsauga nuo pažeidimų. Labiausiai energiją taupančių padangų norėjo 45–59 metų vairuotojai, o tvarūs padangų gamybos būdai ir medžiagos labiausiai rūpėjo 30–44 metų respondentams.

Nebuvo netikėtumas, kai vairuotojų buvo paklausta apie ateities padangų kainas – net 92 proc. respondentų atsakė, kad jiems labai svarbu kainos ir kokybės santykis. Taip pat 75 proc. vairuotojų atsakė, kad jiems nemažiau svarbu mažas pasipriešinimas riedėjimui ir, atitinkamai, mažesnės degalų sąnaudos. „Štai kodėl pirkėjai visada turi atkreipti dėmesį į ES padangų žymėjimo etiketę, – sako „Continental“ padangų kūrimo inžinierius Andreas Schlenke. „A“, pasipriešinimo riedėjimui žymėjimas reiškia, kad padangos yra itin efektyvios ir padeda sutaupyti degalų. Jei „A“ žymėjimu yra įvertintas ir stabdymas ant šlapios dangos, tai galite būti tikri, kad perkate saugias ir tvarias padangas.“

„Diskusijos apie ateities mobilumą bet kokiu atveju turi įtakos ir automobilių padangų ateičiai, – tęsia Andreas Schlenke. – Pavyzdžiui, mūsų naujausios kartos „EcoContact 6“ modelis pasižymi 20 proc. mažesniu pasipriešinimu riedėjimui ir 12 proc. didesne rida nei ankstesnės padangos.

O „Taraxagum“ technologija įrodė, kad kiaulpienių guma yra puiki alternatyva iš tropikuose augančių kaučiukmedžių išgaunamai žaliavai. Taip pat sukūrėme specialias elektromobilių padangas, užtikrinančias itin mažą pasipriešinimą riedėjimui, bet pasižyminčiomis itin dideliu saugumu. Dabar rinkoje esančiose padangose atsiradusius pažeidimus automatiškai užsandarina „ContiSeal“ technologija. Jau greitai mūsų padangos pačios praneš kada protektorius bus nudilęs tiek, kad jas reikės keisti, o ateityje padangos palaikys reikiamą slėgį net važiavimo metu.“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos