Kaip pranešimu spaudai informuoja Lietuvos automobilių kelių direkcija, po šios kelio dalies remonto bus atskirti skirtingo greičio srautai, tai reiškia, kad dviem vidurinėmis eismo juostomis tranzitinis transportas važiuos greičiau.
„Tai vienas intensyviausių transporto mazgų Lietuvoje, o vairuotojai kasmet jame spūstyse praranda 8 mln. valandų. Šio projekto įgyvendinimas padės užtikrinti sklandesnį susisiekimą tiek tranzitiniam, tiek vietiniam transportui“, – teigia Lietuvos automobilių kelių direkcijos vadovas Vitalijus Andrejevas.
Eismo pakeitimai prasidės prieš A1 ir „Via Baltica“ sankirtą. Atvykstantiems nuo Klaipėdos bus palikta viena eismo juosta. A5 kelyje bus paliktas nusileidimas link Klaipėdos, kadangi atvažiavus nuo Klaipėdos ir pasukus link Kauno yra įrengtas apsisukimas link Sargėnų. Tokiu būdu bus išvengta didelių transporto srautų susikirtimų.
Atkreipiame dėmesį, kad iš A1 nebebus galima sukti į dešinę, kirsti A5 kelią ir senuoju išvažiavimu pasukti link Klaipėdos. Šie du keliai bus atskirti, todėl A5 važiuojantys automobiliai lengviau įsilies į A1. Taip pat keisis ir visų apjungiamųjų šio ruožo kelių schemos rekonstrukcijos metu.
Darbų vietoje važiuojamoji dalis bus susiaurėjusi, tačiau ir toliau vyks dviem eismo juostom, greitis bus ribojamas iki 50 km/val.
„Sutartyje numatyta, kad kiekviena kryptimi bus ne mažiau nei po dvi važiavimo juostas. Greitis ribojamas iš anksto dar neprivažiavus Kleboniškio tilto, tai padės išvengti staigių stabdymų, kadangi tai viena iš priežasčių, lemiančių spūsčių formavimąsi“, – informuoja Vitalijus Andrejevas.
Kelio kapitalinio remonto metu eismo organizavimas keisis, todėl prašome visų vairuotojų atidumo bei stebėti kelio ženklus, taip pat iš anksto planuoti ilgesnį kelionės laiką arba pagal galimybes pasirinkti kitą maršrutą.
Transporto mazgo ties „Mega“ remonto darbus, kurių vertė 17,5 mln. eurų, planuojama baigti iki šių metų pabaigos. Tai vienas iš milžiniško projekto – Islandijos plento sutvarkymo (Sargėnų, Giraitės sankryžos, Kleboniškio ir naujo tilto per Nerį statyba, naujo viaduko per Jonavos g. statyba ir kt.) – dalis.
Preliminari viso projekto vertė siekia apie 100 mln. eurų, numatoma projekto įgyvendinimo trukmė – 5 metai.
15min žurnalistai pastebėjo, kad tiek vakar, tiek šiandien (balandžio 18 d.) eismas vadinamajame Urmo žiede, į kurį įsilieja Taikos ir Pramonės prospektai, itin intensyvus. Kai kurie vairuotojai, bandydami įveikti žiedą, šiuose prospektuose priversti praleisti net valandą.
Savanorių prospekte, ties prekybos centru „Savas“, prie šviesoforo ketvirtadienio vidurdienį taip pat teko gaišti laiką spūstyse.