Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Apžvalga: trečios kartos „Audi A3“ – miesto pelytė su plačiomis galimybėmis

2012 metais „Audi“ pristatė trečios kartos A3 – kompaktišką miesto automobilį. Bene didžiausia naujiena buvo dar vienas kėbulo tipas. Mat, gamintojas puikiai suprato, kad dalis „Mercedes-Benz“ CLA pirkėjų su malonumu sėstų į A3, jeigu šis būtų parduodamas su sedano kėbulu, rašoma pranešime.
„Audi A3“
„Audi A3“ / Autoplius.lt nuotr.

Kuklus, tačiau patrauklus iki 2018 metų gamintas modelis iš minios neišsiskiria savo išvaizda. Tai konservatyvus modelis, kaip ir dauguma kitų šios markės automobilių. Visgi kompaktiškojo A3 salonas gali nustebinti.

Trečios kartos A3 viduje dominuoja aukštos kokybės medžiagos, detalės tarpusavyje surinktos tvirtai, o šiai markei būdingi puikūs ergonominiai sprendimai tik paskatins kuo ilgiau tyrinėti įvairias funkcijas bei kurs malonios atmosferos įspūdį. Interjero dizaineriai stipriai nenuklydo nuo ankstesnės kartos modelių, tačiau labai subtiliai išlaikė kokybišką ir malonią aplinką.

Rinkoje „Audi A3“ konkuruoja su 1 serijos BMW, A (bei CLA) klasės „Mercedes-Benz“, „Volvo V40“ bei „Lexus CT200h“. Iš minios šis automobilis išsiskiria gerai suprojektuota ir talpia bagažine, o pagal valdymą yra pusiaukelėje tarp 1 serijos BMW ir A klasės „Mercedes-Benz“. A3 ne toks sportiškas, kaip konkurentas iš Bavarijos, tačiau komfortu taip pat neprilygsta „Mercedes-Benz“ atstovui.

Trečios kartos „Audi A3“ buvo surenkami su plačia gama benzininių bei dyzelinių variklių, o galia buvo paskirstoma į priekinius, arba į visus varančiuosius ratus. Pastarąja savybe išsiskyrė „quattro“ versijos. Visgi dėl visų varančiųjų ratų galimybės „Audi“ turėjo palikti transmisijos tunelį, kuris šiek tiek riboja per vidurį gale sėdinčio keleivio kojoms skirtą erdvę.

Dėl kompaktiško savo dydžio A3 nėra itin patogus ilgoms kelionėms trise arba keturiese. Tačiau gera garso izoliacija leidžia šiuo modeliu lengvai keliauti ir ilgesnius atstumus – su sąlyga, kad gale nebus vežami aukšti keleiviai.

2012-2018 metais gaminti modeliai turėtų be pastangų pateisinti dažno mieste gyvenančio vairuotojo lūkesčius. Tačiau ramus automobilio charakteris, malonus valdymas bei puikus akustinis komfortas sudaro įspūdį, jog trečios kartos A3 nenuviltų tiek tiesiame, tiek vingiuotame užmiesčio kelyje.

3 kartos „Audi A3“ privalumai:
• Aukšta medžiagų ir surinkimo kokybė
• Gera garso izoliacija
• Patikima važiuoklė
• Praktiška bagažinė

Automobilio trūkumai:
• Benzininių variklių paskirstymo grandinės reikalauja priežiūros
• Dažni gedimai aušinimo sistemoje
• Triukšmingi dyzeliniai varikliai
• Racionaliems vairuotojams tai – per brangus automobilis

Svarbu:
• Gera išliekamoji vertė
• 4 skirtingi kėbulo tipai
• Plati variklių gama
• Hibridinės versijos vadinamos „Audi A3 e-tron“.

VIDEO: Audi A3 (2012-2018) - Autoplius.lt automobilių apžvalga

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?