Rūdys pažymi korozijos veikiamą plieną arba geležį – rūdys tėra geležies oksidas. Nors techniškai aliuminis nerūdija, jį irgi veikia korozija. Aliumininis „Ferrari 550 Maranello“ kapotas, kaip primena šių automobilių savininkai, dažnai kenčia nuo korozijos. Laikas ir aplinka paveikia viską, todėl įdomu, ar ypatingai brangūs sportiniai automobiliai, pagaminti iš anglies pluošto, po kelių dešimtmečių atrodys taip gerai, kaip atrodo dabar.
„Jaguar Project 8“ sparnas iš anglies pluošto. Didžioji šio automobilio dalis yra pagaminta iš anglies pluošto. Anglies pluošto gamybos pagrindas nėra labai sudėtingas. Prisiminkite, kad organinių medžiagų pagrindas yra anglis ir kitus elementus galima pašalinti. Medžio anglis gaminama, vaizdžiai tariant, kepant medieną, taip iš jos pašalinant viską, išskyrus anglį. Jei paimtume bet kokį organinį pluoštą ir iš jo pašalintume viską, kas nėra anglis, gautume anglies pluoštą.
Anglies pluoštas pirmiausia buvo kuriamas lemputėms. Pirmą kartą jis laboratorijoje sukurtas 1860 metais – tai buvo anglų fiziko ir chemiko Josepho Swano išradimas. Vėliau, 1879 metais, Thomas Edisonas bambuko ar medvilnės pluoštą pavertė anglies pluoštu.