Šių metų pavasarį tarptautinė žurnalistų komisija paskelbė „Europos metų automobilį 2020“. Nugalėtoju tapo „Peugeot 208“, kurio gaminamos visos įmanomos versijos: elektrinė, benzininė, dyzelinė.
„Peugeot e-208“ nuo pat balsavimo pradžios atsiplėšė nuo kitų elektromobilių – „Porsche Taycan“ ir „Tesla Model 3“ bei jiems ant kulnų lipusio naujojo SUV „Ford Puma“. Ar šis „liūtukas“ bus įvertintas „Lietuvos metų automobilio“ konkurse?
Balsuoti už „Peugeot e-208“ TAUTOS AUTOMOBILIO nominacijoje galite čia.
„Peugeot e-208“
Variklis | Elektrinis |
Maksimali galia kW/AG | 136 AG; 100kW |
Maksimalus sukimo momentas Nm | 260 |
Pavarų dėžė | Automatinė |
Varantieji ratai | Priekiniai |
Įsibėgėjimas nuo 0 iki 100 km/val. | 8,1 |
Maksimalus greitis km/val. | 150 |
Energijos sąn. kWh/100 km (WLTP) | 14,7 |
Nuvažiuojamas atstumas (km) viena įkrova (WLTP) | 340 |
Bazinio modelio kaina Eur | 29 900 |
Pristatomo automobilio kaina Eur | 36 700 |
Į „Peugeot e-208“ montuojama 50 kWh talpos baterija, tačiau panaudojama talpa – 48 kWh.
Elektromobilis viena įkrova gali nuvažiuoti iki 340 km (WLTP režimu), o jo baterija įkraunama itin didele sparta – iki 100 kW. Tai leidžia tokią galią palaikančiose greitojo įkrovimo stotelėse vos per pusvalandį įkrauti bateriją iki 80 proc. talpos.
Į 4 metrų ilgio automobilį inžinieriai įkomponavo ne tik erdvų penkių sėdimų vietų saloną, bet ir 265 l talpos bagažinę.