Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Ar gali „Renault“ kibti į atlapus „Porsche“: pamatykite atgimstantį „Alpine A110“

„Renault“ koncernas prieš metus paskelbė planus atgaivinti legendinę „Alpine“ markę ir iš karto pristatė stulbinantį koncepcinį automobilį. Dabar, artėjant tikrajam šios sportinės mašinos debiutui, ima aiškėti daugiau detalių apie tai, koks bus pirmasis prisikėlusios „Alpine“ automobilis. Pasirodė ir gamyklinio automobilio nuotraukos.
 „Alpine A110“
„Alpine A110“ / Gamintojo nuotr.

„Alpine A110“ atrodo kaip daug žadantis automobilis.

Šiuo metu sportinių automobilių su varikliu viduryje segmente, nepaisant aktyvių „Lotus“ ir „Alfa Romeo“ pastangų, dominuoja „Porsche 718 Cayman“. Į jį pirmiausia naujuoju modeliu ir nusitaikė „Renault“. Kita vertus, jau dabar aišku, kad „Alpine A110“ savo charakteriu bus unikali mašina ir populiarumu visada nusileis konkurentui iš „Porsche“. Kodėl? Todėl kad taip įdomiau. Bet jei jums įdomios tik techninės detalės, o ne pasvarstymai apie automobilio charakterį, leiskitės tiesiai į straipsnio apačią.

Tiesa yra ta, kad „Porsche 718 Cayman“ yra skirtas tiems, kurie kokybės ir greičio reikalavimus kelia aukščiau visko. Šis automobilis yra sukurtas taip, kad demonstruotų gerus trasų įveikimo laikus, bet kartu būtų ir patikimas, ir pakankamai paprastas, kad būtų patogus naudoti kasdien. „Alpine A110“ taip pat norėtų būti naudojama kasdien, bet tuo charakterių panašumai ir baigiasi. Bet apie tai vėliau.

„Alpine A110“ – dvivietis, galine ašimi varomas sportinis automobilis su varikliu viduryje. Šis variklis, tikėtina, bus 1,8 l keturių cilindrų agregatas su turbokompresoriumi, išvystantis apie 300 AG. Greičiausiai bus naudojama jau standartu tampanti dviejų sankabų transmisija. Pats automobilis yra skirtas pojūčiams, o ne įspūdingiems laikams generuoti, todėl tokia jėgainė ir buvo pasirinkta.

Automobilio kėbulas bus gaminamas iš aliuminio, ratai bus palyginti maži ir siauri. Maksimalaus sukibimo „Alpine A110“ nieškos – manoma, kad vairuotojams bus daug smagiau jausti automobilio judesius ant kelio ir mėgautis vairavimu, o ne sekti dešimtąsias sekundės dalis ir ieškoti absoliučiai tobulos trajektorijos kiekviename posūkyje, ko įprastai siekia „Porsche“ automobiliai. Tiesa, „Alpine A110“ tikrai nebus lėtas.

Itin lengvos medžiagos ir geniali konstrukcija reiškia, kad „Alpine A110“ bus labai lengvas. Nereikia būti dideliu automobilių entuziastu, kad žinotum, kad „Renault“ gamina vienus geriausių karštųjų hečbekų rinkoje ir turi daug patirties automobilių sporte. Tačiau net ir tokiai nusipelniusiai kompanijai „Alpine A110“ pasiekimai yra nemenki. Pavyzdžiui, šio automobilio sėdynės sveria po 13,1kg – dvigubai mažiau nei „Renault Mégane RS“ krėslai. „Alpine A110“ iki 100 km/h įsibėgės per maždaug 4,5 s – greičiau net nei pašėlęs ir labai brangus „Porsche Cayman GT4“.

Didelis dėmesys skirtas ir automobilio aerodinamikai. „Alpine A110“ orą skros kaip karštas skalpelis sviestą. Inžinieriai (greičiau jau dizaineriai) nenorėjo jokio matomo ar iš bagažinės dangčio išlendančio spoilerio, todėl reikalingą prispaudimą generuos plokščias automobilio dugnas ir gana sudėtingas difuzorius. Išvaizda ir yra raktas į būsimą „Alpine A110“ sėkmę.

Taigi, kodėl visi palyginimai su segmento imperatoriumi „Cayman“ yra beverčiai? Todėl, kad „Alpine A110“ taiko visai kitur. Ten, kur išskirtinumas ir detalės yra svarbesnės už užtikrintumą trasoje. Ten, kur vairuotojo šypsena yra svarbesnė už masinį pripažinimą. Tie, kurie jau masiškai užsakinėja „Alpine A110“, kurio dar net nematė, mėgausis žinodami, kad tokių automobilių yra nedaug ir galės papasakoti apie visas iš istorinio A110 į dabartį perkeltas detales. O jų ne taip ir mažai: ir pati automobilio forma, ir keturios priekinės lempos, ir elegantiškas įdubimas „Alpine A110“ šone. Net gaminamas atgimęs modelis bus toje pačioje gamykloje Diepėje.

Automobilininko meilė klasikiniam „Alpine A110“:

VIDEO: One Man’s Alpine Awakening

Tie patys vairuotojai tikriausiai šypsosis ir kai kas nors būtinai paminės, kad iš galo jų „Alpine“ atrodo kaip „Audi A7“, arba kad „Porsche“ už tą pačią kainą būtų patikimesnis ir greitesnis. Ar galima dar labiau prašauti apie ką iš tikrųjų yra atgimęs „Alpine A110“?

„Alpine A110“ savo charakteriu sėdės kažkur tarp „Alfa Romeo 4C“ ir „718 Cayman“. Iš esmės, tai turėtų būti automobilis, kurį automobilių entuziastai tikėjosi rasti „Alfa Romeo 4C“ viduje. Labai lengvas, bet neasketiškas – viduje bus galybė juvelyrinių metalinių ir anglies pluošto detalių. Sportiškas, bet neagresyvus trasos įveikimo laiko atžvilgiu. Patogus, bet nekasdieniškas.

Pagyrų „Alpine A110“ šiuokart gana, daugiau bus galima pasakyti, kai automobilių žurnalistai šią mašiną išbandys.

Detalės (dalinai paremtos gandais ir spėlionėmis, daugiau bus žinoma tik po oficialaus debiuto):

  • „Alpine A110“ galios agregatas: 1,8 l 4 cilindrų variklis su turbokompresoriumi (apie 300 AG);
  • Transmisija: dviejų sankabų, galia perduodama į galinius ratus;
  • Svoris: kiek daugiau nei 1000 kg (apie 400 mažiau nei naujausias „Cayman“);
  • Įsibėgėjimas 0-100 km/h: apie 4,5 s;
  • Kaina: prognozuojama apie 57 tūkst. Eur. (beveik 12 tūkst. Eur. daugiau nei pigiausias „718 Cayman“).

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?