Tai velniški pinigai, tačiau ši kaina yra kone už muziejinį eksponatą. „F512M“ buvo paskutinė „Testarosa“ modifikacija, kurią „Ferrari“ gamino nuo 1984 iki 1996 metų.
12 cilindrų, 5 litrų darbo tūrio jėgainė generuoja 446 arklio galias. Žinoma, palyginus su panašiais automobiliais, gaminamais šiandien, tai nėra tokie įspūdingi skaičiai. Tokio variklio užtenka „Testarosai“ iki 100 km/val įsibėgėti per 4,7 sekundes, o maksimaliai skrieti beveik 317 km/val greičiu.
Būtent tokių „Testarosa“ buvo pagaminta tik 501. 1994 metais naujas toks automobilis kainavo apie 190 tūkst. eurų. Šiandienine pinigų verte, tai beveik 310 tūkst. eurų.
Teigiama, kad šiuo automobiliu džiaugėsi Vokietis, o vėliau Japonas. Per 21 metus, automobiliu pravažiuota kiek daugiau nei 17 tūkst. kilometrų.