Daugybė geriausių visų laikų automobilių turėjo atsidarančius priekinius žibintus – „Lamborghini Countach“, „Porsche 944“, „Ferrari F40“, „Chevrolet Corvette“ ir daugybė kitų.
Tačiau 2005 metais atsimerkiantys žibintai išnyko dėl daugybės priežasčių (jos ir vardijamos šiame straipsnyje). Dabar automobilių dizaino namai Ares Design, įsikūrę Modenoje, Italijoje, parodė savo idėją, kaip atrodytų moderni „De Tomaso Pantera“ interpretacija. Ir šis modelis turi atsidarančius žibintus.
Aišku, žibintai yra tik vienas iš įspūdingų automobilio bruožų. Šis modelis, sukurtas ant „Lamborghini Huracán“ platformos, įkvėpimo semiasi iš nuo 1971 metų gaminto „De Tomaso Pantera“ superautomobilio. Tai matyti ir iš lempų, ir iš galinės automobilio dalies su išryškintais statramsčiais už galinio stiklo. Į akis krenta ir Pirelli P Zero padangos su raudonais užrašais – ši dizaino idėja atkeliavo tiesiai iš Formulės 1 trasos.
Nors bendras siluetas primena klasikinį De Tomaso, apžiūrinėdami Ares Panther pamatytumėte ir daugybę modernių detalių. Pavyzdžiui, durelės neturi rankenų, automobilis turi didelius modernaus dizaino ratlankius, o veidrodėliai yra kur kas elegantiškesni nei senosios Panteros. Automobilis naudosis Huracán mechanizmais, įskaitant ir V10 variklį, tačiau tikėtina, kad jis bus gerokai galingesnis nei standartinis 572 ag agregatas. Jokie įsibėgėjimo 0-100 km/val. laikai paskelbti nebuvo.
„Ares Panther“ bus gaminamas Modenoje jau šiemet. Tai nėra pirmas Ares kūrinys – jau kurti įspūdingi modeliai ant „Mercedes-Benz G“ klasės visureigio, „Bentley Mulsanne“ ir „Land Rover“ Defender bazių. Kol kas „Panther“ bus greičiausias ir brangiausias dizaino namų kūrinys. Tačiau teigiama, kad dar šiemet bus pristatytas ir įspūdingesnis modelis. Tačiau grįžkime prie tų atsidarančių žibintų.
Pėstiesiems keliamas atsidarančių žibintų pavojus lieka tik teorinis.
Tai kaip „Ares“ gali sau leisti kurti tokius žibintus? Visų pirma, reikalavimai labai mažomis apimtimis gaminamiems automobiliams yra kitokie. Huracán jau seniai atlaikė visus saugumo bandymus, o Ares, tikriausiai, niekas net nebandys.
Todėl pėstiesiems keliamas atsidarančių žibintų pavojus lieka tik teorinis. „Panther“ turi atskiras LED šviesas, todėl dienos metu galės važinėti užsimerkusi. Taigi ir aerodinamikai stipriai pakenkta nebus.
Tačiau nereikėtų pamiršti, kad šiuos automobilius žmonės perka ne dėl jų greičio ir efektyvumo, o dėl išvaizdos. Todėl praktiniai pasvarstymai Ares negalioja.