Ar naujas „Toyota Prius“ įkraunamas hibridas pakartos prosenelio sėkmę?

1997 metais debiutavęs pirmasis „Toyota Prius“ modelis labai pakeitė automobilių rinką: unikalus hečbekas tapo tikra ikona ir nuo pat pradžių diktavo technologijų madas – ilgainiui jas ėmė sekti visi gamintojai.
Penktos kartos „Toyota Prius“ siūlomas ir kaip įkraunamas hibridas
Penktos kartos „Toyota Prius“ siūlomas ir kaip įkraunamas hibridas / Gamintojo nuotr.

Akivaizdu, kad senieji „Prius“ yra vieni populiariausių naudotų automobilių Lietuvoje. Jie labai vertinami dėl taupumo, mažų aptarnavimo kaštų ir išliekamosios vertės.

Dabar japonai pristato jau penktosios kartos hibridą. Gamintojai siūlo ne tik tradicinį hibridą, bet ir įkraunamą.

Bazinės komplektacijos naujos kartos įkraunamojo hibridinio „Prius“ modelio kaina Lietuvoje prasideda nuo 45 300 eurų.

Visapusiška „Prius“ evoliucija

Savitu stiliumi išsiskiriančio naujojo „Prius“ modelio siluetas labiau primena kupė nei hečbeką. Santūrios linijos formuoja elegantišką kėbulą, kuriame nėra nereikalingų apdailos detalių. Tokias automobilio formas dizaineriai sukūrė įkvėpti natūralaus oro srauto.

„Prius“ modelis visuomet buvo naujų technologijų pradininkas – jis įkvėpė ne vieno kito modelio atsiradimą. Naujos kartos automobilis persmelktas tokios pat novatoriškos dvasios.

„Prius“ įkraunamajame hibride sumontuota dar efektyvesnė baterija. Drauge su visapusiškai patobulintomis susijusiomis technologijomis tai leido sukurti itin našią hibridinę sistemą. Vien elektros režimu šis modelis gali įveikti 69 kilometrų atstumą, o CO2 emisija siekia vos 19 g/km (šie rodikliai oficialiai bus patvirtinti gavus galutinį atitikties sertifikatą).

Naujos kartos hibridinė sistema išvysto dar didesnę galią, tačiau sunaudoja mažiau degalų. 148 AG (111 kW) galią išvystantis naujasis 2 litrų benzininis variklis montuojamas drauge su priekinius ratus sukančiu nauju 160 AG (120 kW) elektros motoru. Bendra hibridinės sistemos išvystoma galia siekia 223 AG (164 kW).

Ankstesnės kartos įkraunamosios hibridinės versijos išvystoma galia siekė 122 AG (90 kW), o didesnė naujo modelio trauka užtikrina žaibišką reakciją į akceleratoriaus paspaudimą ir intensyvų pagreitėjimą. Tuo pat metu aerodinamiškos naujojo kėbulo formos optimaliai nukreipia oro srautus, o tai lemia dar mažesnes degalų sąnaudas, tikslesnį valdymą ir geresnį stabilumą važiuojant didesniu greičiu.

Naujojo „Prius“ modelio dinamika, našumas ir estetinis vaizdas viršija lūkesčius, tačiau ypatingas dėmesys jame skiriamas saugumui. Automobilyje įdiegta dar daugiau pavojaus atpažinimo ir aktyviojo saugumo funkcijų. Į „Toyota T-Mate“ sistemų komplektą įeina ir nuotoliniu būdu atnaujinama „Toyota Safety Sense“ (TSS) programinė įranga.

„Toyota“ įmonė yra įsipareigojusi siekti nulinės anglies junginių taršos, o „Prius“ modelių visame pasaulyje išpopuliarintos hibridinės technologijos labai padeda priartėti prie užsibrėžto tikslo.

Naujos kartos „Prius“ įkraunamasis hibridas svariai papildo bendrovės „Toyota“ modelių su įvairaus tipo jėgainėmis gamą. Japonijos milžinė taip pat siūlo elektromobilius (BEV) ir vandenilio degalų elementais (FCEV) varomus automobilius. Šios naujos kartos technologijos leidžia mažinti energijos sąnaudas ir anglies junginių taršą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis