Pasak Henri Daum, „Nissan Nordic“ marketingo vadovo Baltijos šalyse, Japonijos rinkoje labai populiari e-Power hibridinė jėgainė, kai 1,2 l variklis suka elektros generatorių ir įkrauna bateriją.
30 proc. efektyvesnis variklis
Tokia jėgainė jau dabar itin populiari „Nissan Note“ ir „Serena“ automobiliuose. Automobilis važiuoja elektra (nors degina benziną), todėl jo variklio reakcijos laikas į akceleratoriaus paspaudimą yra žaibiškas, lyginant su analogais, varomais vidaus degimo varikliu. Tokia jėgainė išvysto iki 250 kW (335 AG) galią ir pasiekia 700 Nm sukimo momentą. Nemaži skaičiai, turint omeny tokį nedidelį varikliuką.
Tačiau šios jėgainės paslaptis – „teisingas“ energijos konvertavimas ir panaudojimas, patiriant kuo mažiau nuostolių.
Pasak H.Daum, tokia jėgainė yra iki 30 proc. efektyvesnė. Be to, automobilio įsibėgėjimo laikas iki 100 km/val. sutrumpėja nuo 14 sek. (tradicinis trijų cilindrų variklis) iki 10 sek. (e-Power atvejis). Taigi galima numanyti, kad pereinamuoju laikotarpiu į 100 proc. elektrinę erą „Nissan“ bandys Europos rinkai siūlyti tokį tarpinį variantą savo serijiniuose modeliuose.
Atrodo kaip kosminis laivas
Natūralu, kad koncepciniai automobiliai labai dažnai atrodo kaip ateiviai iš kito pasaulio. „Nissan“ koncepcija IMq – ne išimtis. Automobilis tikrai traukia akį, dizainas drąsus. 22 colių aerodinaminiai ratai, vientiso kėbulo įspūdis, didelės V raidės formos masyvios variklio grotos, „bumerango“ formos lempos. Ir galinės durys, atsidarančios atgalios. Tokia nauja „Nissan“ dizaino kalba.
Nissan imq
- Ilgis – 4558 mm, plotis 1940 mm, aukštis 1560 mm.
- Jėgainė – e-POWER su 1,5-l turbininiu benzininiu varikliu ir dviejų elektros variklių AWD.
- Ratai – 22 colių, padangos Bridgestone Connect.
Na, bet ar ne savo dizainu pozicijas rinkoje išsikovojo „Qashqai“? Žinoma, „Nissan“ dar buvo ir pionieriai, tai taip pat labai padėjo atsiriekti gardų kąsnį rinkos pyrago.
O kokią žinią mums siunčia IMq? Panašu, kad šis krosoveris bus panašesnis į visureigį, nes turės visų ratų pavarą. Ir, ko gero, keturių cilindrų 1,5 l variklį su turbina.
Taip pat – „ProPilot“ sistemą ir „Invisible to visible“ technologiją, leidžiančią, pasitelkus papildytos realybės metodą, parodyti vairuotojui tai, ko jis nemato savo akimis.
Elementarus pavyzdys: artėjate prie daugiaaukštės stovėjimo aikštelės ir per sieną nematote, kurioje zonoje yra laisvų vietų. Šią informaciją 3D ekrane jums pateikia automobilis. Tiksliau, virtualus Avataras. Šią technologiją „Nissan“ pirmą kartą pademonstravo 2019-ųjų CES parodoje.
Kol kas sunku pasakyti, kaip tai atrodys realybėje: labiau primins tikrą gyvenimą ar kompiuterinį žaidimą. Tačiau bandomoji versija atrodo štai taip: