Automobilių ekspertas, dalijasi patarimais ir įspėja, kad patekus į eismo įvykį, svarbiausia išlikti apdairiems, neatlikti skubotų veiksmų, o prireikus, pagalbos prašyti kreipiantis į specialistus.
Po avarijos sunku elgtis racionaliai
Net menkiausias eismo įvykis gali apkartinti kiekvieno asmens kasdienybę ir nesvarbu kurioje pusėje jis atsidūrė – kaltininko ar nukentėjusiojo. Anot „Autoįvykis.lt“ direktoriaus Ernesto Jankovičiaus, įvykus eismo įvykiui, žmonėms gali būti sunku elgtis racionaliai – užplūsta emocijos, vairuotojai pasimeta, nebežino nei ką daryti, nei kur kreiptis.
„Pasitaiko situacijų, kuomet vairuotojai ištikti šoko, pamiršta kaip atlikti įprastus veiksmus – kaip pildyti eismo įvykio deklaraciją, kaip tinkamai pasirūpinti žalos administravimu, automobilio transportavimu bei remontu. Tai sukelto šoko padariniai“, – aiškina automobilių specialistas.
Teikia nemokamą teisinę pagalbą
Kaip teigia E.Jankovičius, situaciją neretai dar labiau apsunkina ir savo, kaip vairuotojo, teisių ir pareigų nežinojimas. Apie tai, kad patekus į eismo įvykį asmuo turi teisę prašyti pakaitinio automobilio arba kompensuoti transporto išlaidas tuo laikotarpiu, kai automobilis yra remontuojamas, gali nepriminti ir patys draudimo specialistai.
„Deja, tačiau tik nedaugelis vairuojančių asmenų yra pilnai susipažinę su savo teisėmis įvykus eismo įvykiui, o ir draudimo specialistai retai kada žmogų informuoja apie suteikiamą galimybę persėsti į pakaitinį automobilį“, – sako E. Jankovičius, pridurdamas, jog „Autoįvykis.lt“ komanda atsižvelgdama į vis augančią eismo įvykių kreivę ir siekį atliepti šioje situacijoje sutrikusių klientų lūkesčius, didžiuosiuose Lietuvos miestuose ėmėsi teikti nemokamą techninę ir teisinę pagalbą.
Pasak eksperto, į įmonę, teikiančią kompleksines paslaugas nukentėjusiems kelyje, dažniausiai kreipiamasi dėl profesionalios, trečiųjų šalių pagalbos trūkumo.
„Dažnai aplinkybės nepriklauso nuo paties vairuotojo, nes net ir labiausiai patyrusiems grėsmė suklysti išlieka. Matydami realią situaciją šalyje, nusprendėme teikti kompleksinę paslaugą – prireikus padedame klientams pildyti dokumentus, atvykstame į įvykio vietą, paimame apgandintą automobilį, mainydami į pakaitinį“, – dėsto E. Jankovičius, pabrėždamas, jog minimos paslaugos yra teikiamos išskirtinai tik nukentėjusiems.
Specialistas atkreipia dėmesį ir pažymi tai, jog kompleksinės paslaugos vairuotojams, nukentėjusiems eismo įvykio metu, tampa tarsi pirmąja pagalba, sutaupančia laiką ir papildomus kaštus. Vairuotojai automobilio remontą mieliau patiki profesionalams, laisvą laiką skirdami įprastam darbui ar šeimai.
„Ne paslaptis, kad šiuolaikiniai vairuotojai nori mėgautis visais patogumais, negaišdami laiko keliaujant į autoservisus ar ieškant kitos transporto priemonės, kol nuosava yra remontuojama. Šiuo atveju, siekiant, jog nukentėjęs asmuo jaustųsi patogiai ir saugiai, įmonės siūlomi pakaitiniai automobiliai yra nauji.
Asmuo gali ne tik nepertraukiamai mėgautis jam įprastu gyvenimo režimu, bet ir būti ramiu, žinant, jog jo paties automobilis yra patikimose rankose“, – akcentuoja specialistas, pridurdamas, jog pagal susitarimą, apgadintas automobilis gali būti ne tik paimamas iš eismo įvykio vietos, bet ir jau suremontuotas, pristatytas į asmens pasirinktą vietą – namus ar darbovietę.