Nei tradicijų, nei istorijos jiems nereikia. „W Motors“ darbuotojų mintyse – galia, greitis ir prabanga. Teigiama, kad naujieji superautomobiliai bus pavadinti „SuperSport“ vardu.
Skirtingai nuo „Lykan HyperSport“ modelių, šiuose nebus paauksuotų siūlių, holograminių ekrantų bei deimantais inkrustuotų žibintų. Tačiau šįkart arabai dėmesį pelnyti stengsis kitu keliu.
Teigiama, kad „SuperSport“ modeliuose bus montuojami 3,7 litro šešių cilindrų opoziciniai varikliai su turbokompresoriais. Su 1000 AG ir 960 Nm automobilį jie iki 100 km/val. išjudins vos per 2,8 sekundės, o maksimalus, pasak arabų, sieks 385 km/val.
Tai – įspūdingi skaičiai, nors ir neprilygstantys galingiausioms „Bugatti Veyron“ versijoms. Tačiau įdomu tai, kad „SuperSport“ svers vos 1200 kg – beveik du kartus mažiau nei „Bugatti“. „W Motors“ automobiliai bus gaminami iš anglies pluošto.
Gamintojas tvirtina, kad jų automobiliai išsiskirs unikaliais varikliais (jie sudarys 50 proc. visos mašinos vertės), naujovišku stiliumi ir išskirtinumu.
„SuperSport“ gamyba, anot Dubajaus spaudos, turėtų pasirodyti 2015-aisiais, o 25 tokie egzemplioriai kainuos po 3,4 mln. JAV dolerių (8,75 mln. Lt). Visgi, ramybės neduoda vienas klausimas – ką reikia padaryti su 3,7 litro varikliu, kad jo kaina siektų daugiau nei 4 mln. litų?