Mažeikių naftos perdirbimo bendrovė „ORLEN Lietuva“ baigė A1(A-2) klasės arktinio dyzelino gamybos sezoną, o šiuos žieminius degalus keičia pereinamojo sezono E klasės dyzelinu. Šalta antroji žiemos pusė beveik šeštadaliu padidino kokybiškų arktinių degalų paklausą Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. Tuo metu Ukrainos rinkoje „ORLEN Lietuva“ žieminių degalų pardavimai per visą žiemos sezoną išaugo 57%.
„Esant itin atšiaurioms oro sąlygoms, vairuotojai linkę labiau rūpintis savo automobiliais, todėl renkasi žemoje temperatūroje neužšąlančius degalus, kurie užtikrina sklandesnį automobilio darbą žiemą“, – sakė „ORLEN Lietuva“ generalinis direktorius Ireneuszas Fąfara.
Sausio-vasario mėnesiais „ORLEN Lietuva“ buvo pagrindinė arktinių degalų tiekėja didžiausiems Lietuvos degalinių tinklams, kurie klientams norėjo pasiūlyti kokybiškiausius rinkoje degalus.
„ORLEN“ degalinių tinklą valdančios AB „Ventus-Nafta“ komercijos direktorius Saulius Žilėnas sako, kad „ORLEN“ degalinėse prekiaujamo specialaus arktinio kuro su priedais VERVA D pardavimai šią žiemą per didžiausius šalčius išaugo 30 procentų. „Vartotojai VERVA D kurą rinkosi dėl specialių jo priedų, kurie leidžia bet kokiomis oro sąlygomis lengviau užvesti automobilį ir mažina degalų suvartojimą“, – sakė S. Žilėnas.
Mažeikiuose gaminamas arktinis dyzelinas neužšąla iki 32-34 laipsnių šalčio, tačiau šių degalų gamyba reikalauja didesnių sąnaudų. Pirmaisiais gamybos metais jo buvo pagaminama tik 20–30 tūkstančių tonų per mėnesį, pastaraisiais metais šių degalų produkcijos apimtys stabiliai didėjo ir šiemet vidutiniškai siekė 130-140 tūkst. tonų.