„Automobilio linijose įkūnytas naujojo „Renault“ prekės ženklo tapatumas. Suteikdamas jam dinamišką ir energingą išvaizdą, kartu siekiau užtikrinti, kad nenukentėtų nei tvirtumas, nei patogumas – būtent tos savybės, kurių klientai visada tikisi iš tokio furgono,“ – pabrėžė naujojo „Renault Trafic“ dizaineris Kihyunas Jungas.
Inovacijos geresniam gyvenimui, kurios atkeliauja kartu su trečiosios kartos „Trafic“, akivaizdžiai liudija, kad kaip niekada anksčiau, bendrovė „Renault“ siekė dar labiau įsigilinti į verslo klientų poreikius.
Furgono, kurį išleis nuo pat 1998 m. Europos lengvųjų komercinių automobilių gamybos lyderio pozicijų neužleidžiantis gamintojas, žavesį dar labiau sustiprina atnaujinta konstrukcija, pažangios technologijos ir visa naujų variklių serija, kuriuos projektuojant panaudota ir „Formulės-1“ lenktynėse sukaupta „Renault“ patirtis.