Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Artėjant Balkanų ralio finišui pasipylė lietuvių avarijos

Visi 5 Bulgarijoje „Balkan Offroad Rallye“ lenktynėse motociklais važiuojantys lietuviai artėja finišo link. Tačiau sudėtingas 8 dienų lenktynių grafikas ir nuovargis provokuoja tautiečių klaidas. Vis tik Arūnas Gelažninkas rodo savo profesionalumą tęsdamas lenktynes be jokių nuotykių ir kasdien didindamas savo, kaip lyderio pranašumą, rašoma pranešime.
Balkanų ralis
Balkanų ralis / Organizatorių nuotr.

Šeštoji „Balkan Offroad Rallye 2018“ diena – viena sunkiausių dalyviams. Jiems teko įveikti 4 greičio ruožus, kurių bendras ilgis sudarė beveik 320 km. Ir tai yra antroji maratono diena, o tai reiškia, kad dalyviams prieš 7 dienos startą negalės padėti mechanikai. Ši žinia nėra palanki Andriui Liškui, stipriai apgadinusiam savo motociklą.

„Šeštoji diena buvo ypatingai sunki. Pirmajame greičio ruože važiavosi labai gerai, atlėkiau į finišą 4-oje pozicijoje. Tačiau iš karto po antrojo greičio ruožo starto galiniu ratu „pagavau“ akmenį, motociklas pradėjo mėtytis it švytuoklė ir nuvirtau nuo jo. Atsikėliau, kažkiek pavažiavau ir vėl patekau į lygiai tokį patį incidentą. Nulaužiau kelio knygos laikiklį, teko tvarkytis trasoje. Nežinau, kaip pavyks įveikti likusias dvi dienas varžybų, nes technika gana stipriai apgadinta: sulankstytas motociklo duslintuvas, apgadinti stabdžiai, vairas. Bet bandysiu važiuoti toliau“, – abejones ir užsispyrimą tuo pačiu metu reiškė Andrius Liškus.

Problemų neišvengė ir Leonidas Kapustinas, jis tvarkė savo motociklo grandinę ir sako, kad dabar jo tikslas yra išlaikyti tempą, poziciją ir pasiekti finišą.

Lygiai taip pat turėtų galvoti ir motociklų įskaitos lyderis Arūnas Gelažninkas, mat šis po 5 dienų prieš antroje vietoje esantį vokietį buvo susikrovęs daugiau nei valandos persvarą. Bet panašu, kad tokio žodžio kaip atsargumas Arūnas nežino ir šeštąją dieną spaudė taip, kad savo atotrūkį nuo antrosios vietos sugebėjo padidinti iki 2 valandų.

„Diena buvo tikrai nebloga. Pavyko išvengti navigacinių klaidų ir išlaikyti aukštą greitį. Paskutiniame, ketvirtame greičio ruože susiradau sau varžovą – bagį, smagiai palenktyniavome, o grįžęs pastebėjau, kad persvara dar labiau išaugo“, – džiaugėsi jau į ralio taurę iš už kelių kalnų bežiūrintis A.Gelažninkas.

Asmeninio archyvo nuotr./Balkanų ralis
Asmeninio archyvo nuotr./Balkanų ralis

Rimtas perspektyvas lipti ant apdovanojimų pakylos turi ir šiuo metu trečioje vietoje esantis Aidas Bubinas. Dar po 5 dienos avarijos su visureigiu trasoje jis sakė, kad važiuos ramiai, stengdamasis nesuklysti ir išlaikyti 3 poziciją, mat pavyti antrąją vietą beveik neįmanoma, o 3 poziciją dar galima pralošti. Vis tik pažadų tesėti jam nepavyko:

„Iki 3 greičio ruožo važiavosi gerai. Bet padariau navigacinę klaidą, kuri man kainavo apie 20 minučių. Važiuojant netyčia pasukau kelio knygos lapų prasukimo mygtuką ir prasukau kelias sekcijas į priekį. Nepastebėjau ir kelio išsišakojime užmetęs akį į nuorodas pasukau į neteisingą pusę. Kaip bebūtų keista, keli toliau sekę posūkiai atitiko, tad tik po 4 km radau klaidą. Ilgai užtrukau klaidžiodamas atgal, tačiau gerai, kad ir priešininkai darė klaidų, tad savo pranašumą prieš 4 poziciją pavyko padidinti iki pusvalandžio“, – įspūdžiais dalinosi A.Bubinas

Po 6 dienų Balkanų bekelės ralyje motociklų įskaitoje užtikrintai pirmauja į Dakarą besiruošiantis Arūnas Gelažninkas, trečioje vietoje žengia Aidas Bubinas. Andrius Liškus – 6 pozicijoje, o Leonidas Kapustinas 9-as. Į 12 vietą nukrito Eugenijus Petruškevičius.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos