„Aston Martin Valhalla“ – F1 technologijos persikelia į gatves

„Valhalla“ yra naujausias „Aston Martin“ modelis. Gamintojas planuoja, kad jis padės dar labiau išplėsti gamą ir geriausiai atspindės „Aston Martin“ sugrįžimą į automobilių sporto elitą – F1 lenktynes. „Aston Martin“ demonstruoja, kaip šiandien gamintojo tradicijos pritaikytos hibridiniame automobilyje, o ateityje – ir elektriniame, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Naujas „Aston Martin“ modelis „Valhalla“
Naujas „Aston Martin“ modelis „Valhalla“ / Gamintojo nuotr.
Temos: 1 Aston Martin

„Aston Martin Valhalla“ važiuoklė, aerodinaminiai ir elektronikos sprendimai buvo pritaikyti pasitelkiant visas „Aston Martin“ F1 komandos žinias ir AMR21 bolide naudojamą inžineriją. Kartu su hibridine jėgaine jis gali vadintis pažangiu serijiniu „Aston Martin“ modeliu, tačiau šiame modelyje svarbiausia ne tik techniniai laimėjimai.

„Valhalla“ bandymuose dalyvauja ir „Aston Martin“ F1 komandos lenktynininkai Sebastianas Vettelis ir Lance’as Strollas bei daugiametę patirtį F1 lenktynėse sukaupęs Nico Hulkenbergas.

„Aston Martin Valhalla“ sumontuota visiškai nauja įkraunama hibridinė jėgainė generuojanti 950 AG galią. Čia veikia 3 atskiri varikliai: du elektriniai ir vidaus degimo. Pastarasis 4 litrų V8 variklis su dviem turbinomis buvo sukurtas būtent šiam modeliui ir yra pats pažangiausias bei galingiausias variklis visoje „Aston Martin“ gamoje. Jis turi plokščio tipo alkūninį veleną, todėl staigiai reaguoja į akseleratoriaus paspaudimą ir akimirksniu išlaisvina visą 750 AG galią. Visa tai palydi lengva išmetimo sistema su specialiais vožtuvais, kurie užtikrina, kad „Valhalla“ apie save praneš jau iš tolo.

V8 variklis visą galią perduoda galiniams ratams, tuo tarpu du elektriniai varikliai varo priekinę ir galinę ašis. Iš viso kartu su 150kw baterija jie sugeneruoja papildomas 204 AG. Važiuojant vien tik elektros režimu yra varomi priekiniai ratai ir taip „Aston Martin Valhalla“ be emisijų gali nuvažiuoti 15 kilometrų ir pasiekti didžiausią 130 km/val. greitį. Pagal važiavimo režimą ir kelio sąlygas automobilis gali nuolatos keisti, kokiu santykiu galia yra perduodama ratams. Tačiau vienu klavišo paspaudimu visi trys varikliai pradeda dirbti kartu ir leidžia šiam superautomobiliui 100 km/val. greitį pasiekti vos per 2,5 sekundės. Jau po pirmųjų bandymų „Aston Martin“ nusitaikė į įspūdingą 6 min ir 30 sek. tempą Niurburgringe.

Tačiau šiam tikslui pasiekti neužteks vien fenomenalios galios. Todėl „Aston Martin Valhalla“ turi naują anglies pluošto konstrukciją, į kuria integruotos pakabos dalys ir variklis. Tai leido pasiekti labai mažą svorį ir kėbulo standumą. Tuo tarpu priekinė pakaba savo konstrukcija atkartoja F1 boliduose taikomą sprendimą, kai spyruoklės ir amortizatoriai sumontuoti ne prie ratų, o automobilio rėme. Tai ne tik suteikia estetikos, tačiau leidžia labai tiksliai keisti pakabos nustatymus. Amortizatoriaus kietumą taip pat galima keisti pagal vairuotojo pageidavimus, todėl „Aston Martin Valhalla“ gatvėse pasižymės rafinuotumu, o trasoje bus tikru superautomobiliu.

„Track“ režimu automobilis nusileis žemai, kad pradėtų veikti visi aerodinaminiai sprendimai. Važiuojant beveik 200 km/val. greičiu „Valhalla“ generuos 600 kg prispaudimo jėgą, todėl posūkiuose automobilis jausis lyg prilipęs prie trasos.

Tokius skaičius „Aston Martin“ inžinieriams pavyko pasiekti laikantis pagrindinės gamintojo taisyklės – kurti greitus ir gražius automobilius. Todėl „Valhalla“ neturi masyvaus galinio aptako ir kitų itin ryškiai atrodančių aerodinaminių elementų. Kiekviena linija ne tik kuria „Aston Martin“ būdingą skulptūrišką dizainą, tačiau ir spaudžia automobilį prie žemės kaip F1 lenktynėse.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis