Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Aštuntos kartos „VW Golf“ susitiko savo prosenelį: kas pasikeitė per 50 metų?

Visame pasaulyje per metus parduodama apie 800 000 vienetų „VW Golf“. O nuo 1974 m. jų parduota daugiau nei 35 milijonai, rašoma pranešime.
Aštuntos kartos VW Golf susitikimas su proseneliu
Aštuntos kartos „VW Golf“ susitikimas su proseneliu / Kamilės Miliūtės nuotr.

Šiais metais VW Lietuvoje pristatė aštuntos kartos „Golf“ su skaitmeniniu interjeru ir aukštesnės klasės technologijomis. „Auto Bild Lietuva“ komanda ne tik išbandė naująjį „Golf“, bet ir supažindino jaunuolį su jo giminaičiu iš praeities.

Pasikeitęs „veidas“

Naujojo „Golf“ veidą pamėgs, ko gero, ne visi. Vizualiai žiūrint, VW gamintojas iš tikrųjų eina kitu keliu – atsisako visų numylėtinio įvaizdžio ir renkasi aštrių kampų įvaizdį. Pavyzdžiui, priekis žemas tarsi uostinėtų asfaltą – tai padaryti leidžia nauji LED žibintai.

Pasikeitė ir proporcijos. Lango linija kyla, pirmą kartą „Golf“ atrodo pleišto formos. Galinė dalis yra atitinkamai aukšta – galų gale, tai tinka aerodinamikai, kurios rodiklis dabar yra 0,275 cw, taigi turėtų atitikti aukščiausius reikalavimus.

Interjero revoliucija

„Golf“ atsisveikino su analoginiais prietaisais ir jungikliais prietaisų skydelyje. Priešais vairą yra tik skaitmeniniai prietaisai (10,25 colių ekranas), bazinę versiją nuo aukštos kokybės versijų skiria tik funkcionalumas ir duomenų apdorojimo greitis. Viduryje standartiškai yra 8,25 colių ekranas, o už papildomą mokestį galimas 10 colių ekranas.

VW ilgą laiką dirbo prie prietaisų skydelio valdymo koncepcijos. Šio darbo rezultatas yra štai koks: kas gali valdyti išmanųjį telefoną, lengvai perpras ir „Golf“ prietaisų skydelio valdymą. Galimas valdymas balso komanda ar paprastu ekrano palytėjimu. VW gamintojai ateityje į pensiją išsiųs ir automobilio raktelį. „Golf“ bus galima atrakinti naudojant išmanųjį telefoną ir net automobilio startui nereikės užvedimo raktelio.

Dėmesys efektyvumui ir švarumui

Tobulinant variklius, didžiausias dėmesys buvo skiriamas jų efektyvumui (iki 17 procentų mažesnės degalų sąnaudos) ir švarumui (iki 80 procentų mažiau NOx dyzelinuose varikliuose) – tai „Volkswagen“ koncernui svarbiau nei kitiems automobilių gamintojams, siekiant atgauti pirkėjų pasitikėjimą, kuris gerokai susvyravo dėl išmetamųjų dujų skandalo.

Naujasis „Golf“ yra pirmasis „Volkswagen“, kurį galima rinktis iš penkių hibridinių variantų: trijų lengvų hibridų (vadinamųjų eTSI) turinčių 110, 130 ir 150 AG, kuriuose vidaus degimo variklį papildo 48 voltų sistema, ir dviejų Plug-in versijų (eHybrid), kurios generuoja 204 ir 245 AG.

Taip pat galimi du dyzelinių variklių variantai – dviejų litrų keturių cilindrų 115 ir 150 AG, kurie su nauja „AdBlue“ sistema yra ne tik švaresni, bet ir sutaupo minėtą 17 procentų degalų. Vėliau, kaip žada VW, numatoma daugiau variklių, kurių galia bus didesnė nei 300 AG. O tai reiškia, kad GTI ir „Golf R“ taip pat turi ateitį.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?