Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Aštuonvietis japonas iš Prancūzijos – „Toyota Proace Verso“

Automobilių gamintojai, siekdami taupyti, jungiasi su kitais. Taip atsiranda techniškai identiški ir tik išore besiskiriantys automobiliai kaip „Mazda MX-5“ su „Fiat 124“, „Volkswagen e-Up!“ su „SEAT Mii“ arba „Škoda Citigo“, „Nissan Qashqai“ su „Renault Kadjar“ ir t.t. Vienas naujesnių pavyzdžių – „Toyota“ ir PSA („Peugeot“ ir „Citroen“) koncernų bendradarbiavimas kuriant furgonus.
„Toyota Proace Verso“
„Toyota Proace Verso“ / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

„Peugeot“ turi krovininį „Expert“ bei keleivinį „Traveller“, o „Toyota“ – krovininį „Proace“ bei keleivinį „Proace Verso“. Tai – techniškai identiški automobiliai, besiskiriantys tik plastmasinėmis detalėmis bei žibintais. Tai pačiai šeimai priklauso ir „Citroen Jumpy“ bei „Spacetourer“, tačiau jie viešojoje erdvėje matomi rečiau. Visi šie modeliai surenkami vienoje gamykloje, esančioje Prancūzijoje.

Kalbant apie visus tris mikroautobusus, galima pabrėžti vieną dalyką: jie skirti ne tik ilgoms kelionėms. Kasdienis važinėjimas „Proace Verso“ tipo mikroautobusu gal ir nėra toks paprastas kaip kompaktinės klasės hečbeku, tačiau vairuotojo nevargina: jis telpa į visas požemines stovėjimo aikšteles, yra ganėtinai manevringas, o dėl ilgos ratų bazės – labai patogus. Tą ypač įvertins keleiviai, kuriems vietos nepritrūks net važiuojant aštuoniese.

Bandomasis modelis buvo vos 4,6 m ilgio – kaip vidutinis automobilis. Tačiau, sėdėdamas viduje, to neįtartum – mikroautobuso salonas beprotiškai erdvus ir netgi patogiai susėdus aštuoniems žmonėms, bagažinėje dar tilptų vienas kitas rakandas. Matuojant litrais – 180 l.

Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./„Toyota Proace Verso“
Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./„Toyota Proace Verso“

Šiuolaikiniame keleiviniame mikroautobuse egzistuoja tos pačios komforto ir saugumo sistemos kaip ir lengvuosiuose automobiliuose: statymo jutikliai ir statymą palengvinančios kameros automobilio šonuose, navigacijos sistema, „Wi-Fi“ ryšio prieiga, didelis multimedijos ekranas, gera garso aparatūra ir t.t.

„Proace“ montuojami 95–180 AG išvystantys varikliai, kurie gali būti suporuoti su mechaninėmis ir automatinėmis pavarų dėžėmis. Ratų bazė – 2,9 arba 3,2 m ilgio, o paties mikroautobuso ilgis gali būti 4,6, 4,9 ir 5,3 m. Šoninių durų plotis visose versijose – 2,2 metro, o aukštis – 1,9 m. Pavadinti mikroautobusą neuniversaliu ar neatitinkančiu kurio nors žmogaus poreikių būtų kiek neatsakinga.

Užduotis surasti trūkumų „Toyota Proace Verso“ mikroautobuse nėra paprasta. Visada galima rašyti, jog visureigis yra pravažesnis, universalu keliauti patogiau, o kasdieniam važinėjimui verčiau rinktis mažą elektromobilį. Tačiau tris automobilius turėti yra dar nepatogiau, o „Toyota Proace Verso“ (arba prancūziški jo giminaičiai) yra vienas geriausių šiandien rinkoje esančių būdų suderinti dažnas keliones bei kasdienį važinėjimą.

Bandyto „Toyota Proace Verso“ techniniai duomenys
Variklis 2.0L D–4D
Didžiausia galia 180 AG prie 3 750 aps./min.
Didžiausias sukimo momentas 400 Nm prie 2 000–2 500 aps./min.
Pavarų dėžė 6 laipsnių, automatinė
Vidutinės degalų sąnaudos 5,7 l/100 km
Vidutinė CO2 emisija 151 g/km
Degalų bako talpa 69 l
Didžiausias greitis 170 km/val.
Įsibėgėjimas 0–100 km/val. 10,1 sek.
Ilgis / plotis / aukštis 4 609 / 1 920 / 1 905 mm
Ratų bazė 2 925 mm
Prošvaisa 150 mm
Automobilio apsisukimo skersmuo 11,8 m
Tuščio automobilio masė 1 642 kg
Bendroji automobilio masė 2 770 kg
Bagažinės talpa 180–3 600 l
Padangos 215/65 16
Kaina 45 810 Eur („Family“ įranga)
Garantija 5 metai/200 000 km
Likutinė vertė 30 proc. po 5 metų

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos