Aparate sumontuoti patikimi žibalu varomi varikliai, kurių bendra keliamoji jėga – daugiau nei 300 kilogramų. Su tokia trauka galima pakelti patį aparatą, kuris sveria 105 kg, iki 110 kilogramų sveriantį pilotą ir kuro atsargas.
„Speeder“ gal skristi 10-22 minutes, priklausomai nuo sąlygų. Svarbi detalė – motocikle yra autostabilizacijos sistema ir jis išlieka stabilus netgi neveikiant vienam varikliui.
Todėl kol kas tokioms transporto priemonėms nėra ne parašiutų, nei kitų efektyvių saugos sistemų.
„Speeder“ valdymo sąsaja identiška naudojamai „Jetpack Aviation“ reaktyvinėse kuprinėse, tad vartotojai gali rinktis: apsiriboti superlengva motociklo versija ar siekti galingesnio varianto piloto licencijos.
Tai, beje, neturėtų būti sunki daugybės vartotojų dilema, nes planuojama pagaminti vos 20 civilinių modelių, ir kiekvienas tikriausiai turės individualią komplektaciją. Beje, vienos „Speeder“ skraidyklė skaina – 380 000 dolerių, o norint užsisakyti iš anksto, reikia sumokėti ne mažiau nei 10 000 dolerių.
Pagrindinis projekto uždavinys – suderinti bendradarbiavimą su „Pentagonu“ ir DARPA (JAV Gynybos ministerijos technologijų skyrius) – imtis karinio, kroviniams ir keleiviams gabenti skirto skraidančio motociklo kūrimo. Galimi variantai, skirti policijai ir specialiosioms tarnyboms, o taip pat robotai, valdomi nuotoliniu ar automatiniu būdu. Jie turės papildomas turbinas, kuro bakus, o jei reikės – ginkluotės ir apsaugos sistemas.