Skrydį stebėję asmenys pasakojo, kad transporto priemonę bėdos ore užklupo dar prieš pakliūnant į nevaldomo suktuko gniaužtus. Aeromobilį pilotavęs S.Kleinas maždaug 300 metrų aukštyje išskleidė automobilio parašiutą – kad jis žemės paviršių pasiektų kiek įmanoma švelniau. Nors po smūgio prototipas buvo sumaitotas, S.Kleinas liko gyvas – į ligoninę išgabentas tik su nedideliais sužeidimais.
Dvivietį prototipą projektavusios ir sukonstravusios slovakų bendrovės teigimu, buvo sukaupta nemažai vertingų skrydžio duomenų, kurie bus pasitelkti tobulinant novatorišką transporto priemonę. Tiesa, kol kas nė žodžiu neužsimenama apie tai, ar šis incidentas turės įtakos oficialiam hibridinės transporto priemonės pristatymui, kuris buvo planuojamas 2017-aisiais.
„Eksperimentinis prototipas AeroMobil 3.0 šiuo metu nuodugniai analizuojamas ir testuojamas, – dėstoma bendrovės R&D pranešime spaudai. – Gegužės 8 d. vykusio vieno iš bandomųjų skrydžių metu išradėjas ir pilotas-bandytojas S.Kleinas ore patyrė nenumatytų sunkumų, todėl maždaug 300 metrų aukštyje aktyvavo balistinę parašiuto sistemą.“
Skrydžio ir incidento duomenys bus kruopščiai išnagrinėti ir pritaikyti tobulinant prototipą.
„Parašiutinė sistema suveikė nepriekaištingai – transporto priemonė nusileido taip, kad pilotas sužalojimų nepatyrė. Skrydžio ir incidento duomenys bus kruopščiai išnagrinėti ir pritaikyti tobulinant prototipą. Trečiosios jo versijos testavimas bus tęsiamas pakeitus pažeistas aeromobilio dalis.“
„Kuriant novatoriškas transporto priemones nenumatyti atvejai ir incidentai yra labai tikėtini – tai yra natūrali testavimo procesų dalis, sudaranti galimybes aptikti tobulintinus konstrukcijos elementus ir dizainą.“
Slovakai plieninio rėmo aeromobilį su anglies pluošto paviršiumi kuria jau nuo 1990 m. 3.0 modelis sveria 450 kg, yra 6 metrų ilgio, 1,6 m pločio. Bendras įtraukiamų sparnų ilgis – 8,2 m.
Ratus ir propelerį suka variklis Rotax 912. Pakilimo nuo žemės greitis – 145 km/val., maksimalus greitis ant žemės – 165 km/val., ore – 200 km/val.