Sunkioji mašina turi dvi ašis, kurių kiekvieną suka po 4 ratus. Šio galiūno apsisukimo spindulys yra 20 metrų, o važiuoti jis gali 64 km/val. greičiu. Sunku suvokti tikrąjį sunkvežimio dydį, tačiau pabandykite įsivaizduokite 3 aukštų pastatą, judantį ant 3 metrų skersmens ratų.
„BelAz 75710“ varomas dvigubu, 65 litrų ir 16 cilindrų dyzeliniu varikliu. Kiekvienas jų turi po 2300 arklio galių. Šie įspūdingi skaičiai pateisina patys save, nes sunkvežimis gali pakelti ir gabenti net 496 tonas sveriantį krovinį.
Paklausite, o kam tokios mašinos yra reikalingos? Atsakymas: didžiausio masto kasybos darbams. Jų atlikimui reikia milžiniškų lėšų. Vien tokio „daikčiuko“ įsigijimas atsieina 6 mln. dolerių, o dar kuro sąnaudos – 198 g/kWh kiekvienam varikliui.
Baltarusijos gamintojas dar investavo apie 644 mln. dolerių į tolimesnį sunkvežimių tobulinimą. Ir, panašu, tai gali tapti viena įspūdingiausių mechaninės inžinerijos konstrukcijų pasaulyje.
Pažvelgus, kaip „BelAz 75710“ atlieka kasybos darbus, iš pradžių darosi šiek tiek nejauku, tačiau vėliau lieka tik susižavėjimas milžinišku įrenginiu, kuris, regis, iš viso neturėtų judėti, bet atlieka sudėtingiausius darbus. Kas žino, gal tai bus pirmas žingsnis į kasinėjimus mažesnės gravitacijos planetose, tokiose, kaip Marsas.