Atnaujino „Jeep Renegade“ – leis rinktis iš keturių variantų

Šių metų pabaigoje pasirodysiantis „Renegade“ pasižymės ne tik atnaujintu dizainu, bet ir naujomis technologijomis, kurios leis drąsiau jaustis labai prastuose keliuose ar bekelėje, rašoma pranešime žiniasklaidai.
„Jeep“ atskleidė, kaip atrodys atnaujintas „Renegade“
„Jeep“ atskleidė, kaip atrodys atnaujintas „Renegade“ / Gamintojo nuotr.
Temos: 2 Automobilis Jeep

„Jeep Renegade“ atnaujinimai nėra radikalūs – jis papildytas naujausiomis FCA koncerno sukurtomis technologijomis, tačiau pagrindiniai bruožai – ovalios lempos bei trapecijos formos ratų arkos – išlieka ir naujame modelyje.

Keli tipai – skirtingiems skoniams

Kompaktiškasis visureigis yra gaminamas su dviem pavaros tipais – priekinių ir visų keturių varančių ratų. Pastaroji versija yra skirta bekelės mėgėjams: važiuojant mieste ir norint taupyti degalus, galima galinius varančius ratus atjungti.

Naujasis „Renegade“ turi specialią „Jeep“ „Selec-Terrain“ traukos kontrolės sistemą, įkalnės įveikimo bei nusileidimo nuokalne sistemas. Bekelės entuziastams siūloma ir speciali „Trailhawk“ versija – visureigio prošvaisa padidėja iki 210 mm, ratų eiga – iki 205 mm, taip pat juo galima įveikti gilesnę brastą.

Pakito ne tik automobilio išvaizda ir bekelės technologijos. Atnaujinta ir saugumo įranga: pavyzdžiui, visi priekiniai žibintai (dienos šviesos, artimųjų, tolimųjų šviesų bei rūko) pakeisti į LED. Lyginant su paprastais žibintais, LED užtikrina apie 50 proc. geresnį matomumą, o kelią apšviečia apie 20 proc. ryškiau nei „Xenon“ technologijos žibintai.

Dar didesnis variklių pasirinkimas

Silpniausias iš atnaujintų variklių – 1 litro darbinio tūrio benzininis, pasiekiantis 120 arklio galių (AG) ir 190 Nm sukimo momentą. 1,3 l variklis, priklausomai nuo modifikacijos, pasiekia 150 arba 180 AG ir 270 Nm. Dyzelinių variklių gamoje siūlomi kelių skirtingų modifikacijų 1,6 ir 2,0 l „Multijet II“ varikliai su SCR (angl. Selective Catalytic Reduction) filtrais.

Nauji benzininiai varikliai su turbokompresoriais pastaraisiais metais buvo aktyviai testuojami: jais įveikta net 5 mln. kilometrų, o analizei bei testams be automobilio skirta apie 135 tūkst. valandų.

Varikliai gali būti poruojami su šešių laipsnių mechanine, dviejų sauso tipo sankabų (angl. Dual Clutch Transmission, DCT) bei devynių laipsnių automatine pavarų dėžėmis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis